Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

{Prs} Sorgfågel & Luna_rav

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} Sorgfågel & Luna_rav

1 2 3 4 5 ... 19 20 21
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar



Jag nickade och tittade ut ur kupén. Det var inte många som gick utanför utan dom flesta satt ner.

20 nov, 2013 17:18

Borttagen

Avatar


" Så, är det långt kvar?" Sa jag för att avbryta tystnaden som uppstod i kupén

20 nov, 2013 17:19

Borttagen

Avatar


Kim tittade på henne.
"Nej det är det inte." svarade han.

20 nov, 2013 19:38

Borttagen

Avatar


" Vad tycker ni då?" Sa jag och kollade på dom två ungarna som satt och tittade ner i golvet

20 nov, 2013 19:41

Borttagen

Avatar



"Tycker om vad?" frågade Aveline och la benen på varandra igen.

20 nov, 2013 19:42

Borttagen

Avatar


" Känns det långt kvar?" Sa jag igen.
Dörren till kupén öppnades och ett runt huvud kikade in.
" Vill ni ha något från vagnen barn?" Sa hon och tittade snällt mot Kim

20 nov, 2013 19:51

Borttagen

Avatar



Jag suckade och la huvudet på armen. Kim skakade på huvudet.
"Nej tack, det är lugnt för mig." sa han och log mot kvinnan.
"Lugnt för mig också." sa jag och Alex skakade på huvudet

20 nov, 2013 19:53

Borttagen

Avatar


Häxans blick vändes mot mig.
" Jaha, jo, jag kan ta fyra chokladgrodor tack " sa jag.
Häxan log och gav mig fyra stycken, jag gav henne några galleoner. Hon tog kvickt emot pengarna och gick vidare.

20 nov, 2013 19:55

Borttagen

Avatar



Jag stängde dörren efter henne och satte mig sedan i sätet igen. Jag började titta ut ur fönstret igen... det började regna

20 nov, 2013 20:17

Borttagen

Avatar


" Är det så intressant?"'sa jag och tittade ut. Det satt små vattendroppar på fönstret. Jag lutade mig tillbaks igen och tittade lite sött på Kim.

( Ska vi köra att Stephanie och Kim blir kära och det gillar inte Aveline och Alex $

20 nov, 2013 20:42

1 2 3 4 5 ... 19 20 21

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} Sorgfågel & Luna_rav

Du får inte svara på den här tråden.