Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ORS: Hide or die

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS: Hide or die

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Rasmus potter jag vet då inte riktigt hur ni rollar men på det förra stället jag rollade på hade vi alltid med status alltså singel eller tagen


Ok Jag är singel men kanske blir ihop med någon


jag är också singel!


Är du vad kul eller inte


I'm also not taken


HÖPP HÖPP. TA INTE ALLA KILLARNA FÖR MIG


Höhö nonono

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

18 nov, 2013 19:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Rasmus potter jag vet då inte riktigt hur ni rollar men på det förra stället jag rollade på hade vi alltid med status alltså singel eller tagen


Ok Jag är singel men kanske blir ihop med någon


jag är också singel!


Är du vad kul eller inte


I'm also not taken


HÖPP HÖPP. TA INTE ALLA KILLARNA FÖR MIG


Höhö nonono


är det bara vi tre som är med?

18 nov, 2013 19:38

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Rasmus potter jag vet då inte riktigt hur ni rollar men på det förra stället jag rollade på hade vi alltid med status alltså singel eller tagen


Ok Jag är singel men kanske blir ihop med någon


jag är också singel!


Är du vad kul eller inte


I'm also not taken


HÖPP HÖPP. TA INTE ALLA KILLARNA FÖR MIG


Höhö nonono


är det bara vi tre som är med?


Tyvärr tror jag det fashion7 skulle väl kanske vara med?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

18 nov, 2013 19:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Rasmus potter jag vet då inte riktigt hur ni rollar men på det förra stället jag rollade på hade vi alltid med status alltså singel eller tagen


Ok Jag är singel men kanske blir ihop med någon


jag är också singel!


Är du vad kul eller inte


I'm also not taken


HÖPP HÖPP. TA INTE ALLA KILLARNA FÖR MIG


Höhö nonono


är det bara vi tre som är med?


Tyvärr tror jag det fashion7 skulle väl kanske vara med?


:/ aa

18 nov, 2013 19:40

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Rasmus potter jag vet då inte riktigt hur ni rollar men på det förra stället jag rollade på hade vi alltid med status alltså singel eller tagen


Ok Jag är singel men kanske blir ihop med någon


jag är också singel!


Är du vad kul eller inte


I'm also not taken


HÖPP HÖPP. TA INTE ALLA KILLARNA FÖR MIG


Höhö nonono


är det bara vi tre som är med?



Tror det Testralis kanske?

18 nov, 2013 19:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kim Potter:
Rasmus potter jag vet då inte riktigt hur ni rollar men på det förra stället jag rollade på hade vi alltid med status alltså singel eller tagen


Ok Jag är singel men kanske blir ihop med någon


jag är också singel!


Är du vad kul eller inte


I'm also not taken


HÖPP HÖPP. TA INTE ALLA KILLARNA FÖR MIG


Höhö nonono


är det bara vi tre som är med?


Tyvärr tror jag det fashion7 skulle väl kanske vara med?


:/ aa
Okej då, men jag kommer inte kunna svara alltid

18 nov, 2013 19:41

Testralis
Elev

Avatar


18 nov, 2013 19:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Testralis:
Jag är med!


Jaaa!!!

18 nov, 2013 19:47

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Testralis:
Jag är med!

ATT

A:lways
T:rust
T:estralis.

18 nov, 2013 19:49

Detta inlägg ändrades senast 2013-11-18 kl. 19:50
Antal ändringar: 1

Testralis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Testralis:
Jag är med!


Jaaa!!!


Yeey! Ska göra mallen nu. Textras ska också joina Om det är ok Kim Potter?

Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F45acfc9d01ec8eab770fb5c2aca25446%2Ftumblr_mw67nvChRP1sqdey8o1_250.gif

18 nov, 2013 19:50

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS: Hide or die

Du får inte svara på den här tråden.