Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

American highschool ORS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS

1 2 3 4 5 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Yäää, jag ska vara en blodtörstig vampyr

bara ingen glittrande....

16 nov, 2013 19:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Yäää, jag ska vara en blodtörstig vampyr

bara ingen glittrande....

Aaa, hade tänkt skippa det x)

16 nov, 2013 19:22

Borttagen

Avatar


XD gillar din person nu

16 nov, 2013 19:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
XD gillar din person nu

Aa, vampyrer ska vara läskiga, inte "Glittering Fairy Princesses"


16 nov, 2013 19:25

Borttagen

Avatar


Lol

16 nov, 2013 19:26

Isabelle Granger
Elev

Avatar


SKYNDA DIG! SPRICKER AV IVER

16 nov, 2013 19:28

Borttagen

Avatar


Nuu kommer den =)

Namn: Lisette
Ålder: "15"
Personlighet: Smart, kvick, har bra tålamod ... resten rollas.
Art: Vampyr
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn2.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSQeS7ycLomWJKmBmWhApIxLtFbK5yyThPwzcJrINd7-7mKfCSCtg
Familj och bakgrund: Ingen familj, de är döda för länge sedan. Hon minns inte hur hon blivit biten, och inget från hennes liv som människa. Därför ser hon på människor som kryp som bara är i vägen, men goda att äta ^^
Gillar: Blod (ofc), tystnad, att lura människor, att skrämma folk.
Gillar inte: Glada människor, högljudd omgivning, ljus (då brinner hon upp ).
Övrigt: Bor i en grotta vid en strand.

16 nov, 2013 19:40

Borttagen

Avatar


ska vi börja nu?

16 nov, 2013 19:45

Isabelle Granger
Elev

Avatar


(BarnOwl98, japp! )

Jag satt i min gungstol med tre fluffiga kattungar i knät. Jag lutade ledset huvudet mot väggen. Jag skulle börja på highschool. Jag var 15 år och ängel. Jag blev beskylld för att ha tagit Ametisten. Den heliga ametisten. Jag ställde mig upp och gick sedan ut och kollade ut över den vidsträckta skogen. Jag kastade mig upp i luften och bredde ut mina vingar. Känslan att flyga var nog det enda bra kvar i livet. Jag höll mig ovanför molnen och gjorde mig sedan osynlig och sedan landade jag på skolans parkering. Jag gjorde mig synlig igen och gick över skolgården. Många blickar riktades mot mig. Jag var ny här, och jag var inte van vid beundrande blickar. Men just det, människorna tyckte ju vi var vackra. Jag log ett varmt leende och nästan alla killar drog efter andan.

16 nov, 2013 19:55

Borttagen

Avatar


brb, ska äta

16 nov, 2013 19:56

1 2 3 4 5 ... 14 15 16

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS

Du får inte svara på den här tråden.