Ors Hogwarts
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ors Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Kan någon förklara lite vad som hänt..? cx (Det som har hänt är att några kommit på hogwardsexpressen) 15 nov, 2013 21:07 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Kan någon förklara lite vad som hänt..? cx (Det som har hänt är att några kommit på hogwardsexpressen) Ok tack Ib: Jag gick genom Hogwards expressen, letade efter Mary som tydligen också skulle vara här. "M-mary?", ropade jag lågt för att ingen annan skulle höra.
15 nov, 2013 21:19 |
|
ginny 23
Elev |
15 nov, 2013 21:23 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag hoppade upp och slängde upp dörren. Efter ett ögonblick kramade jag Ib jättehårt.
"IB!!! GUD VAD JAG HAR SAKNAT DIG! JAG ÄR SÅ GLAD ATT DU KOM HIT!!! VARFÖR SA DU INGET, ÅHH NU KAN VI VARA MED VARANDRA HELA TIDEN ÅHH IB JAG ÄR SÅ GLAD!!" Jag var väldigt glad, och jag nästan släpade in Ib i kupén. Nu skulle jag äntligen få en riktig bästis, tiden med Ib i det där hemska galleriet hade gjort så att vi blev riktigt tighta. 15 nov, 2013 21:27 |
|
ginny 23
Elev |
15 nov, 2013 21:33 |
|
Kim Potter
Elev |
Ib:
Jag kramade Mary hårt jag med. "Åh, jag har saknat dig med!", log jag. Vi skulle tillbringa en lång tid tillsammans som vi gjort förra året. "Oh Mary, har du haft det bra? Har alla varit snälla? Dom har väl inte retat dig va? Har du läst mycket på sistone? Har du läst mina brev?", jag bombade henne med frågor och vi var båda överlyckliga, och vi skulle alltid hålla ihop, hon var en riktig bästis.
15 nov, 2013 21:33 |
|
ginny 23
Elev |
15 nov, 2013 21:34 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag hoppade upp och ner av glädje.
"Ja jag har läst dina brev ÅHH vad jag har längtat efter dig Ib.. Bara en fråga.." Sa jag lite tystare. "Har du också fått mardrömmar av.. Av du.. Vet vad? 15 nov, 2013 21:48 |
|
Kim Potter
Elev |
(Av Gary eller? xD)
Ib: Jag svalde. "L..Lite..", sa jag tyst. Jag kramade hennes hand och tvingade fram ett leende. "Men nu ska vi inte deppa! Det är skönt att vi går andra året, vet du hur rädd jag var när vi skulle delas in? Jag skulle DÖTT om vi hamnade i olika elevhem", skrattade jag smått. Jag skrattade bara med Mary, det var inte så ofta då häller, men jag skrattade med henne.
15 nov, 2013 21:54 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag skrattade.
"Ib du menar väl tredje? Och jag blev också superlättad att vi hamnade i samma elevhem. Vi började spela knallkort och jag log stort mot Ib. "Jag har saknat dig, bästis." 15 nov, 2013 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen