Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Dramione) Jag blir...

Forum > Fanfiction > (Dramione) Jag blir...

1 2 3 4 5 ... 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


kapitel 3,Tillbaks Till Hogwarts

Hermione vaknar glad den första september. Hon har packat allt i dagar, ja nästan för en vecka sen. Och i år kommer det bli annorlunda. Hon har en väska mer en vanligt. Och ett nytt jag.
Glad hoppar hon ur sängen och in i duschen. Efter att hon, Ron och Harry bestämt dag de skulle till Diagongränden hade hon mes läst och provat sitt nya jag. My hade rätt, helt rätt.
"Hermione! Du ska till Kings Cross!"
"Kommer mamma!"

"Hermione! Oj hej", Ron såg på henne och bara... såg.
Harry kom fram och kramade om henne som hälsning.
"Ska vi på tåget nu, Ron, kommer du?"
"Ja... kommer Hermione"
Ron gick efter Harry och Hermione i sökan efter en kupé. tillslut hittade de en. Alldeles tom.

"Så, vad har ni gjort i sommar?"
"Inget speciellt, du Ron"
"harry, inget speciellt? Vi såg världsmästerskapen i Quidditch!!!!"
"Juste, så ja, världsmästerskapen"
Hermione skrattade, Ron och Harry med. Tillslut satt de alla och gapskrattade.
"Tillbaks till Hogwarts!"

21 nov, 2013 23:50

Borttagen

Avatar


Superbra som vanligt

21 nov, 2013 23:57

Isabelle Granger
Elev

Avatar


OWWMAJJGAAAAAHHHD VAD DU ÄR AWESOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIOME!!!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!

22 nov, 2013 07:10

Parva Fortemque
Elev

Avatar


22 nov, 2013 16:34

Borttagen

Avatar


najjjjs, skriv mer!

22 nov, 2013 17:02

PPP
Elev

Avatar


Jättebra!!! Som vanligt Man kan inte vänta sig något annat♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimages.8tracks.com%2Fcover%2Fi%2F010%2F369%2F125%2Ftumblr_oix897phV11vga72no1_540-5639.jpg%3Frect%3D0%2C13%2C540%2C540%26amp%3Bq%3D98%26amp%3Bfm%3Djpg%26amp%3Bfit%3Dmax%26amp%3Bw%3D320%26amp%3Bh%3D320 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F564x%2Fe3%2F28%2Fb2%2Fe328b2d4862564de4c4ebfd47c8372c3.jpg

22 nov, 2013 17:21

Borttagen

Avatar


kapitel 4

"Hermione? Vart ska du?", Harry såg förvirrat på henne. hon bara log och viskade med hes röst:
"Jag kommer snart... Ska bara fixa en sak."
Hermione försvann bort i korridoren mot toaletten. Och det är kö, självklart är det kö, vad annars.

"Vad händer egentligen där inne?", hon ser på dörren som om den kunde förklara det. Och det gör den, för plötsligt går den upp och Pansy och Draco kommer ut, småleendes.
"Haft kul, Malfoy?", hans ansiktsutryck förvrängs när han ser Hermione.
"Nu måste jag spy, mugglare, Pansy, gå till Blaise och dem, jag är strax tillbaks", han går in igen och lämnar henne och Pansy kvar.
"Dö smutsblod", hon ler mot Pansy som vänder på klacken och stegrar iväg.
"Då var den häxan borta", hon ler åt sig själv eftersom hon skulle ta det som en komplimang. Plötsligt går dörren upp och Draco drar in henne på toaletten.
"jag hatar älskar dig", viskar han hennes öra och kysser henne. Hon gör inget motstånd, tvärtom kysser hon honom tillbaka. Då slutar de, och hon slår honom på kinden. "Jag hatar älskar dig."
Hon öppnar dörren för att gå tillbaka till Ron och Harry.

"Hermione, vad är det?", de har rest i några timmar och det har precis börjat skymma.
"Inget Harry, jag mår bra"
"Du... Du pratar inte med oss, reagerar inte när man nämner dig och... Du är helt borta"
"Harry, lägg av, Hermione mår fint", Ron såg på Harry med en bestämd blick.
"Men Her-"
"Ron har rätt, jag mår fint."
De sitter tysta och tittar ut...

23 nov, 2013 15:11

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Dramione. Du är så duktig. Asså allvarligt, du kommer för Fanta bli sändare än JK Rowling ♥

23 nov, 2013 15:16

Borttagen

Avatar


Du är bäst!!!

23 nov, 2013 15:31

Borttagen

Avatar


Bäst alltså

23 nov, 2013 21:52

1 2 3 4 5 ... 8 9 10

Forum > Fanfiction > (Dramione) Jag blir...

Du får inte svara på den här tråden.