Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den gyllene rosens hemlighet

Forum > Fanfiction > Den gyllene rosens hemlighet

1 2 3 4
Användare Inlägg
Parva Fortemque
Elev

Avatar


Snälla, skriv mer!!!

www.kulturforeningennimbus.com

21 dec, 2013 15:53

Elzyii
Elev

Avatar


FANTASTISKT, ISSA, FANTASTISKT!
Inte visste jag att du var SÅHÄR bra på att skriva.
Det här är den bästa ff:n du skrivit enligt mig. Man lever sig verkligen in i storyn, känns som om det var ja som satt där på Mays säng och stirrade in i Harrys stora gröna ögon. Jag tycker att du verkligen fått till dem båda som karaktärer. Du får dem att framstå så äkta, och din beskrivning av Harry kan utan tvekan möta sig med JK:s. Snacka om naturbegåvning.

Sen är jag ju lite kär i May som person.
Hon verkar så himla gullig! Lite som Elli faktiskt och det gillar jag grymt mycket. Henne skulle jag verkligen vilja vara vän med. Håller tummisarna för att Draco kommer med lite också, hihi. Jag skulle ÄLSKA det! Så snäääälllla, för miiin skull? *Blink Blink* Fan vad jag älskar det här!

DU MÅSTE MÅSTE MÅSTE skriva ett nytt kapitel VÄLDIGT, VÄLDIGT, VÄÄÄÄLDIGT snart. Glöm inte att jag är din största beundrare. Puss!

Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873

25 dec, 2013 00:41

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Alma123!!:
jättebra!


TAACK c:

Skrivet av Borttagen:
JA ÄNTLIGEN MER.
Du skriver så bra
Varsågod, antar jag c;

Skrivet av Borttagen:
Bra


Tack, och varsågod.
Skrivet av Freddelito:
OH YES MER PLEASE ♥

DU SKA FÅ MER PLEASE ♥

Skrivet av Parva Fortemque:
Snälla, skriv mer!!!


Det kan du lita på. c;


Skrivet av Elzyii:
FANTASTISKT, ISSA, FANTASTISKT!
Inte visste jag att du var SÅHÄR bra på att skriva.
Det här är den bästa ff:n du skrivit enligt mig. Man lever sig verkligen in i storyn, känns som om det var ja som satt där på Mays säng och stirrade in i Harrys stora gröna ögon. Jag tycker att du verkligen fått till dem båda som karaktärer. Du får dem att framstå så äkta, och din beskrivning av Harry kan utan tvekan möta sig med JK:s. Snacka om naturbegåvning.

Sen är jag ju lite kär i May som person.
Hon verkar så himla gullig! Lite som Elli faktiskt och det gillar jag grymt mycket. Henne skulle jag verkligen vilja vara vän med. Håller tummisarna för att Draco kommer med lite också, hihi. Jag skulle ÄLSKA det! Så snäääälllla, för miiin skull? *Blink Blink* Fan vad jag älskar det här!

DU MÅSTE MÅSTE MÅSTE skriva ett nytt kapitel VÄLDIGT, VÄLDIGT, VÄÄÄÄLDIGT snart. Glöm inte att jag är din största beundrare. Puss!


*Stirrar med stora ögon på din användare, tillfälligt förstummad*


ÅH FAN VAD GLA JA BLIR ♥ DETSAMMA.

27 dec, 2013 19:41

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Oj... Har glömt bevaka... Men vad hände med flickan??? MERMERMermer.

27 dec, 2013 19:56

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av luna lovegood 21:
Oj... Har glömt bevaka... Men vad hände med flickan??? MERMERMermer.


DET FÅR DU VETA SENARE.


Det blir ingen spoiler.


Ingen


alls.

28 dec, 2013 23:04

Elzyii
Elev

Avatar


Jag menar vartenda ord!!! )
JAG VILL LÄSA MER MER MER MER!!!

Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873

29 dec, 2013 01:41

1 2 3 4

Forum > Fanfiction > Den gyllene rosens hemlighet

Du får inte svara på den här tråden.