HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag förs bort till stadshuset och får vänta i ett rum på min familj.
10 nov, 2013 19:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag får sitta i ett rum, men ingen kommer.
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 19:11 |
|
Borttagen
|
Tillslut kommer min syster in, utan mina föräldrar.
"Hej" säger jag och ler. "Nästa år, då ska det bli jag!" säger hon och sätter sig bredvid mig vid ett bord. "Du kommer vinna" säger hon bestämt. Jag nickar. "Jag vet" En vakt kommer. "Tiden är ute" 10 nov, 2013 19:15 |
|
Queen Boo
Elev |
Varför vill ingen säga adjö? De bryr sig väl inte om mig...
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 19:17 |
|
Borttagen
|
"Har inte någon mer kommit?" frågar jag.
"Nej" säger vakten stelt. Jag rycker på axlarna och reser mig. 10 nov, 2013 19:18 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar.
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 19:20 |
|
Borttagen
|
Två vakter står på varsin sida av mig och följer mig till tåget.
10 nov, 2013 19:21 |
|
Queen Boo
Elev |
Två fredsväktare släpar med mig till tåget. ''Jag kan gå själv!'' fräser jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 19:22 |
|
Borttagen
|
Jag kollar snabbt så att trollstaven är i fickan innan jag kliver på.
10 nov, 2013 19:23 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag känner på fickan. Staven är med. Jag sparkar till ena vakten när han försöker lyfta upp mig på tåget
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen