Privat HG-Roll
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat HG-Roll
|
Borttagen
|
(Ok  Lovisa granger) "Royan! Vad har varit det bästa sedan du har kommit hit?, frågar Caesar och ler brett.
"jag vet inte.", sa jag och kollade på han och sedan på publiken. "Du vet inte?", frågade han. "Du har ju jättefina kläder och fick 10 poäng.", sa han och skrattade. "Det är sant. Att mina kläder är snygga. Men det hade inte gått utan Karl.", sa jag och log mot publiken. "Jag tror alla måste tycka synd om din lillasyster. Jag menar att hon måste klara sig helt själv nu.", sa Caesar och tittade sorgset på mig. Klockan ringde och Caesar och jag ställde oss upp och han sa"Royan Krokom!" Alla applåderade och jag gick mot Miley och Melanie.
14 nov, 2013 15:42
|
|
Borttagen
|
Jag gick glatt upp till våra lägenheter med Royan och Emily. Vi hade kul ihop.
"Är ni nervösa för imorgon", frågade jag dem. Spelen började ju imorgon.
14 nov, 2013 16:25
|
|
Borttagen
|
"Ja. Men vi får göra det bästa av situationen. Om vi kunde vinna." Jag såg på Miley och Melanie.
14 nov, 2013 16:31
|
|
Borttagen
|
"Vi kan väl teama på arenan? Jag kommer dö direkt annars."
14 nov, 2013 16:54
|
|
Borttagen
|
"Okej. Det blir bra", säger jag och ler
14 nov, 2013 16:57
|
|
Borttagen
|
"Jag går in in på mitt rum!! Jag mår inte så bra"
Jag sätter mig på sängen. Och sedan somnar jag på studs
14 nov, 2013 17:35
|
|
Borttagen
|
"Ska vi gå och se efter henne eller ska vi prata taktik?", sa jag och lutade mig neråt.
14 nov, 2013 17:50
|
|
Borttagen
|
"Jag tycker vi går och ser efter henne." Sa jag. Jag fattade hans hand och gick upp för trappan.
14 nov, 2013 17:55
|
|
Borttagen
|
Vi knackade på dörren men ingen svara.
14 nov, 2013 17:56
|
|
Borttagen
|
"Vi kan väl snacka taktik medan vi väntar?" Frågade jag. "Min plan är att roffa åt mig en ryggsäck och döda någon som kommer ivägen. Vad ska du göra?"
14 nov, 2013 17:59
|
Du får inte svara på den här tråden.