Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu vet inte jag några jättepopulära spel som 15-åringar spelar så vi säger att det här spelet är JÄTTEPOULÄRT!!!
--------- "Jag brukar spela GTA." Sa jag. 5 nov, 2013 22:09 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Haha, inte jag heller, vi säger att det var riktigt inne då!
---------——————-————---------------------- Jag satte handen framför ögonen. Solen genom fönstret bländade starkt. "Jaså?" Sa jag och höjde ögonbrynet. "Ja, det är väl kul!" Sa jag. Jag ville inte visa att jag tycker det är skit kul. Han skulle tro satt jag var en kill-tjej då! "Vi skriver om det!" Sa jag och log. 5 nov, 2013 22:13 |
|
Borttagen
|
"Okej, då." Sa jag och undrade varför hon verkade undertrycka ett leende. Jag får ta reda på det sen. Tänkte jag.
------ Nu måste jag logga ut Hej då!! 5 nov, 2013 22:18 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Den här grabben verkar envis. Det låter inte som att han vill skriva om något. Jag visar inte mina tankar och räcker en penna åt honom. "Såå... Hur ska vi börja?" Sa jag och slet inte blicken från skrivboken.
------------------ Okej, godnatt!! 5 nov, 2013 22:21 |
|
Borttagen
|
"Jag vet inte!" Sa jag och tittade på skrivblocken jag med. "Jag kan inte skriva så bra..." Det kanske också var en lögn. Jag hade ju skrivit ganska, nej - jättemycket hemma. Aja. Vem bryr sig. Tänkte jag.
------ Godnatt!! 5 nov, 2013 22:27 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Eeehuum.... Ska vi skriva hur man spelar, eller vad det går ut på eller vad man använder?" Sa jag. Jag kände mig riktigt dum, jag brukar alltid skriva klart på två minuter, och nu har vi inte ens börjat!
5 nov, 2013 22:35 |
|
Borttagen
|
"Men vi skriver vad det är och vad man gör! Jag kan skriva!" Sa jag och ryckte åt mig skrivboken.
6 nov, 2013 14:58 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Nu vet ju inte jag så mycket om GTA men men xD
---------------------------------------- "okej" sa jag förbluffat och tittade på honom med stora förvånade ögon. Så han kan skriva bra? 6 nov, 2013 15:19 |
|
Borttagen
|
Jag började skriva och efter 10min så var nästan hela sidan full. "Så. Är det bra?" Frågade jag och gav henne boken.
6 nov, 2013 17:55 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag blev väldigt förvånad över att han hunnit skriva så mycket. "Ja, det är perfekt" sa jag medan jag storögt granskade pappret i boken. Han hade skrivit med hård stil. Jag brukade göra så när jag är arg. "Är du...arg?" Frågade jag tyst.
6 nov, 2013 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen