Smeknamn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Huffles Teddy
Elev |
Jag heter Claire och brukar kallas Teddy på nätet ^^
9 nov, 2013 11:05 |
|
Medi
Elev |
jag kallades och kallas Tillan Adlitam mansikka och muru. även prinsessa
massa namn mer matilda är mitt namn Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 9 nov, 2013 11:22 |
|
Borttagen
|
Heter Ronja, och kallas mest för Ronja. Min familj kallade mig för Ronjis när jag var yngre, min käre storebror brukade kalla mig för snoris mycket snällt
På låg/mellanstadiet kallade mina kompisar mig Rozz (mycket viktigt med Z!) 9 nov, 2013 11:33 |
|
Ithrenniel
Elev |
15 mar, 2014 00:30 |
|
kitto
Elev |
Heter Maja och kallas Majutt, Fabbri eller Mamii.. don't ask why.
15 mar, 2014 01:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Uppdatering numera är att Vickan har svalnat av ordentligt, och samma så Tora. Ronja faller sig naturligt hos majoriteten medan mamma säger "Hej Rövardottern" ^^
Ron och Ronnie har dock blivit ett par utstickare till och från. Får se vart det leder senare i livet. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 mar, 2014 01:54 |
|
Hermione. Granger
Elev |
15 mar, 2014 09:06 |
|
potterflicka
Elev |
Jag har nästan inga smeknamn, hade det mest när jag var yngre.
Men om någon inte säger '' Freja '' så är det väl typ '' Frej ''. 15 mar, 2014 09:10 |
|
Klaestron
Elev |
Jag heter Matilda och kallas huvudsakligen Piggy av mina vänner. Tilda, Tildis, Hilda, Hulda, Tilla är de smeknamn min familj har för mig
15 mar, 2014 11:05 |
|
Borttagen
|
Jag heter Cecilia och tja, folk brukar väl allt som oftast säga Lilli. :3 ^^
Det var min bror som kom på det lol... xD Han var typ fyra år och bara "Får man hålla Pikkulilli? :3". xD Senare blev det bara Lilli, för så pikkuinen är jag ju inte meeeer! D: 15 mar, 2014 11:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen