Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag nickar och tar upp en bok som jag börjar läsa ur.
25 okt, 2013 22:11
|
|
Borttagen
|
Jag springer in i kupén igen.
"JAG FICK! JAGFICK! JAG FICK!!!", jag glädje hoppar upp och ner på golvet och kastar mig över henne.
"Jag får köpa den!"
25 okt, 2013 22:46
|
|
Borttagen
|
Jag tappar boken på golvet och står förvånat och ihop klämd. "Vad kul!" ler jag svagt och kramar lätt tillbaka.
25 okt, 2013 22:50
|
|
Borttagen
|
"Då kan jag lära dig flyga den bästa kvasten i världen", jag sätter mig bredvid henne.
25 okt, 2013 22:50
|
|
Borttagen
|
Jag flämtar girigt efter luft och nästan faller ihop på sätet. "Du är rätt stark!" flämtar jag och andas djupt.
25 okt, 2013 22:54
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar,
"Förlåt då!"
Jag sätter mig ner mitt emot henne och ler stort.
"Jag måste säga att jag vet lite om dig... Pling?"
25 okt, 2013 23:24
|
|
Borttagen
|
Jag ler stort. "Tja, ingen vet om mig på riktigt. Jag har alltid bara vart tjejen som ibland brister ut i falsk sång eller börjar dansa tango med lärarn, jag är pling eller Adnil-Klubben för alla och jag tror inte ens att någon vet mtt riktiga namn - Linda."
25 okt, 2013 23:32
|
|
Borttagen
|
"Hej Linda", jag ler.
"Men jag gissar att du vet mycket om mig?"
25 okt, 2013 23:33
|
|
Borttagen
|
"Lite grand. Jag vet till exempel redan att du heter Brian och gillar quidditch. Och att du enligt alla i min sovsal är 'stålhet'."
25 okt, 2013 23:34
|
|
Borttagen
|
"Men oj. Det brukar jag inte höra från 4:orna... De brukar mest vara fniss. Men kul att veta, något mer?"
25 okt, 2013 23:37
|
Du får inte svara på den här tråden.