Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

1 2 3 4 5 ... 83 84 85
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag öppnade någon bok, men förstod inte ett ord. Jag var bra på att läsa, men inte litteratur, det var förvirrande.
Men jag försökte ändå, vad skulle man annars göra på ett bibliotek?
Och om jag gick ut skulle gå ut skulle jag bli omringad, igen.
Jag koncentrerade mig på ett ord i taget.

12 okt, 2013 08:41

Borttagen

Avatar


Rasten tog slut och de 2 följande lektionerna gick långsamt fram.
Efter musiken, som jag hade satt tyst på, började jag gå hem. Jag skymtade Lina och gänget lite längre bort.
- Hej, Cassie ! Kom ! Ropade Sandra och vinkade till mig. Jag gick sätveksamt dit och såc frågande på Sandra.
- Vad ?
- Så att du bara vet, så är halloween förbi. Sade hon och såg äcklat på mig.
- Jag vet. Sade jag. Jag kokade av ilska och hade lust att slå till henne men istället gick jag bara vidare.

12 okt, 2013 12:42

Borttagen

Avatar


När skolan var slut gick jag med Zayn, Eric och George mot skateparken med våra skateboards.
Det såg inte så fantastiskt ut, men det fick duga.
Först gick vi och köpte varsin dricka, sedan började vi testa ramperna.
Vi gjorde trix i luften och allt möjligt för att underhålla oss själva.

12 okt, 2013 12:46

Borttagen

Avatar


Jag sprang hem och smällde dörren fast efter mig.
- Vad är det Cassie ? Ropade mamma från nedre våningen.
- Ingenting ! Sade jag och smällde mig på sängen. Jag såg upp i taket och suckade. Mamma kom in och satte sig på sängkanten.
- Kanske du ändå skulle sminka dig annorlunda och ta av dig dina kläder med dödsskallar. Sade hon och strök mig över huvudet.
- Nej ! Jag vill se ut såhär ! Sade jag bestämt och skuffade ut henne ur mitt rum.

12 okt, 2013 12:51

Borttagen

Avatar


När vi blev trötta gick vi hem.
Jag var helt utmattad och tänkte ta en kall dusch.
Pappa skulle träffa någon kvinna ikväll, så jag skulle vara hemma själv.
Han brukade inte träffa kvinnor, men hon var nog något speciellt, gissade jag på.
Jag öppnade dörren till vårt hus och gick in på mitt rum.

12 okt, 2013 12:54

Borttagen

Avatar


- Du kommer vara ensam hemma nu en stund ! Och imorgon kommer du vet killen och hans son till oss ! Sade mamma från nedrevåningen och gick ut till sin bil. Jag suckade och ställde mig framför spegeln. Jag studerade mig själv och suckade. Jag såg väl inte så dålig ut. Tänkte jag.

12 okt, 2013 12:58

Borttagen

Avatar


Jag undrade vem hon var, pappa hade bara sagt att hennes dotter gick i min skola.
Det skulle bli spännande imorgon, då vi skulle träffa dem.
Jag hörde bilen starta där ute, pappa åkte iväg. Jag valde kläder och gick in i duschen.

12 okt, 2013 13:01

Borttagen

Avatar


Jag tog en snabb dusch och klädde på mig pyjamas. Jag kröp under täcket med datorn i famnen och började skriva. Jag orkade inte skriva länge, så jag gick runt på olika webb sidor. Jag chattade med någon tjej, som var ganska lika som jag, men hon var inte så trevlig.

12 okt, 2013 13:06

Borttagen

Avatar


När jag duschat gick jag tog åt en ensam middag.
När jag ätit gick jag upp på mitt rum igen och gjorde lite läxor.
De skulle in imorgon, så det var bäst att skynda sig lite.

12 okt, 2013 13:08

Borttagen

Avatar


Jag skrev lite i min dagbok och somnade, fast klockan bara var 17:00.

Nästa morgon vaknade jag av solen som lös igenom fönstret på mitt ansikte. Det var lördag och klockan 20 skulle mammas nya kille och hans son komma till oss på middag. Mamma bad mig att klä på mig något finare, men jag lydde inte.
Klockan gick snabbt fram och jag önskade att klockan aldrig skulle bli 20.

Det ringde på dörren och jag rusade upp på mitt rum och satte mug vid datorn.

12 okt, 2013 13:14

1 2 3 4 5 ... 83 84 85

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Du får inte svara på den här tråden.