Är det någon där ute?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon där ute?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
Medi
Elev |
8 okt, 2013 18:33 |
|
Minihäst
Elev |
Fuck klängiga människor D:
Någon som orkar gör mall? another day, another slay 8 okt, 2013 18:34 |
Medi
Elev |
8 okt, 2013 18:36 |
|
Fellrendión
Elev |
Alltså jag sa inte att DU var en transvestit, jag frågade om han var en. För det finns ju vissa människor som inte är nöjda med sitt kön (jag har full respekt mot såna). ___ Jag kan göra en mall! ___ Okej...men kan vi ändå inte bara berätta hur de ser ut och namnet?
8 okt, 2013 18:39 |
Medi
Elev |
om vi ska ha mall så är jag inte med
det retar håret av mig nej han är inte transa han gillar gossas med mig ;D Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 8 okt, 2013 18:41 |
|
Fellrendión
Elev |
8 okt, 2013 18:43 |
Medi
Elev |
8 okt, 2013 18:43 |
|
Fellrendión
Elev |
Okej, men ska vi börja?
Kan vi börja med att min karaktär först träffar era då hon jagas av Electra?
8 okt, 2013 18:45 |
Medi
Elev |
8 okt, 2013 18:45 |
|
Fellrendión
Elev |
En gestalt uppenbarade sig i den månljus upplysta skogen.
Det var en flicka i långt blont och ett smalt ovalformat ansikte med havsblåa ögon, hon hade på sig en ljusblå smutsig blus och slitna jeans. Hon såg ut att springa från någonting. "Hjälp mig"! Skrek hon.
8 okt, 2013 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen