Voldemorts dotter ~ Fanfiction
Forum > Fanfiction > Voldemorts dotter ~ Fanfiction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Inez*Malfoy: Nessie Evans hehe såg att du taggat mig där innan och det hade inte gjort så mycket om du hade tagit Gryffindor om du ville det Jag har läst lite av dina kapitel och du skriver sjuuuukt bra!! Ska försöka läsa någon gång när jag får mer tid Skrivet av Borttagen: Yeey nytt kapitel!! Det var jättesuperbra! Du skriver så fantastiskt braa! Jag vet inte varför men jag tycker lite synd om Draco... Längtar efter fortsättningen! Skrivet av Fantasia: MEERR!! Älskar den här! ♥ Skrivet av Alma123!!: grym! älskar hur du skriver! tack för att du taggade mig! Shit tack för alla komplimanger, men jag skulle inte kunna skriva om inte ni var här och peppade mig! Såklart så kommer ett till kapitel! Vänta lite bara... Kanske.... kotte,fashion7,lily, luna och Ida Ginny Lovegood läsa? 3 okt, 2013 19:18 |
|
kotte
Elev |
kanon!
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light!
3 okt, 2013 19:25 |
|
Borttagen
|
ABRA!! Har faktiskt redan läst alla kapitel, gjorde det typ igår hehe :3
3 okt, 2013 19:31
Detta inlägg ändrades senast 2013-10- 3 kl. 19:32
|
|
Alma123!!
Elev |
när kommer nästa kapoitel?
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 3 okt, 2013 19:31 |
|
Borttagen
|
Kapitel 4: Balen
~ Neville och jag hade umgåtts de fyra dagarna sedan då jag hade avslöjat min mörkaste hemlighet. Potter och hans gäng undvek mig. Draco och jag, vi var väl inte riktigt vad man kunde kalla "vänner", men vi avskydde inte varandra. Frenemies. Det var en trist och grå tisdag. Neville och jag satt i Vid-Behov-Rummet och pluggade spådomskonst. Professor Trelawney hade gett oss två pergamentrullar som vi skulle skriva om en särskild symbol. Neville och jag hade båda Grymmen som särskild symbol. "Men jag fattar inte!" säger Neville och slänger iväg spådomsboken. "Jag vet. Spådomskonst suger." Säger jag och gäspar. "Så hur är Snape?" Frågar Neville och flinar. "Ja, Severus är trevlig. Det är bara att Potter har gjort honom otrevlig. Han skulle må bättre utan honom. Men det är inget jag kan ändra på." Säger jag och drar en hand igenom mitt hår. Sedan händer det. Jag lutar mig fram, det gör han också. Våra läppar möts i en snabb kyss. Sedan lutar vi oss tillbaka och våra läppar säras. "Okej, det där var bara wierd" säger han. "Ja, vi ska definitivt inte vara mer än bara vänner" säger jag. Sedan blir det tyst. Sedan börjar båda skratta så mycket så att vi ramlar ner på golvet. "Förresten är du inte riktigt min typ" säger Neville när vi har lugnat ner oss. "Aj, det gjorde ont" skojar jag. "Vad är din typ då?" "Hm... Luna till exempel!" säger han och får något drömmande i ögonen. "Nej du skojar! Ska jag säga något till henne eller?" "Nej gör inte det, snälla Nessie!" "Jag skojar" säger jag. Jag går ensam i korridoren. Det är tomt på elever och alldeles knäpptyst. Jag ska precis runda hörnet till stora salen när jag går in i någon. "Oj förlåt mig!" säger pojken. "Weasley?" säger jag och rycker åt mig mina böcker. "Bli inte så sur!" muttrar Weasley och traskar vidare. Knack, Knack! Jag kollar upp mot fönstret. Min uggla Rain är där uppe med tre brev. Jag skyndar mig att öppna fönstret och släppa in Rain. Det första är från Draco, ser jag. Hej Evans. Jag hade tänkt att fråga dig om du ville gå på balen med mig? Men du kommer antagligen säga nej. Svara snabbt, jag får damp på Pansy. Draco Jag skrattar lätt och slänger brevet på bordet, och öppnar det andra brevet. Hej Nessie! Nu tycker du att jag är feg. Fast egentligen är jag inte det. Dina ögon glittrar som diamanter. Kom till quidditchplanen imorgon och möt mig. Jag har en fråga. Jag kollar frågande på brevet. Vem var det här? Jag öppnar det tredje. Tja! Jag vågar inte fråga Luna. Kan du göra det åt mig snälla!? Hursomhelst. Vi ses på örtläran! Neville ~ Mer? 3 okt, 2013 19:48 |
|
Ginny 8
Elev |
snääääääääälla lite till !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"keep calm and love horses" 3 okt, 2013 19:56 |
|
Borttagen
|
Tre kommentarer till bara... 3 okt, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
Oh my god nu blir jag nyfiken på vem som skickat det andra brevet och om hon ska gå med Draco!! Snälla mer nuuu! Du skriver så himla bra! Hela berättelsen är så himla svinbra!! Jag vet inte ens vad jag ska skriva!!
Snälla mer NUU! Så nyfiken! 3 okt, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
SUPER!
3 okt, 2013 20:20 |
|
Alma123!!
Elev |
skitbra!!!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 3 okt, 2013 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen