Kik, Instagram och Tummar (och lite snapple)
Forum > Fanfiction > Kik, Instagram och Tummar (och lite snapple)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vänta tills din lärare frågar din klass vad atomer är. Du kommer få A+++++ om du säger det jag skrev. Skrivet av Zendaya: Jag har inte skrivit det än Skrivet av Borttagen: JAG HAR HJÄLPT DIG MED ALLT NU ÄR DU SKYLDIG MIG NÅGOT IDIOT-IDIOT Jag måste faktiskt skriva på huset(1 kapitel), sedan ska jag skriva två recensioner till insta, bara sedan kan jag skriva kapitel ._. 2 okt, 2013 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: JAg BEHÖVER INTE HJÄLP MED DET JAG MÅSTE SKRIVA KAPITEL 2 I HUSET MÅSTE SKRIVA OM PER OLSSON HAR INGEN IDÈ OM VAD JAG SKA SKRIVA WÄÄ Skrivet av Borttagen: Vänta tills din lärare frågar din klass vad atomer är. Du kommer få A+++++ om du säger det jag skrev. Skrivet av Zendaya: Jag har inte skrivit det än Skrivet av Borttagen: JAG HAR HJÄLPT DIG MED ALLT NU ÄR DU SKYLDIG MIG NÅGOT IDIOT-IDIOT Jag måste faktiskt skriva på huset(1 kapitel), sedan ska jag skriva två recensioner till insta, bara sedan kan jag skriva kapitel ._. 2 okt, 2013 20:48 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har hjälpt dig med allt typ. .______________.Skrivet av Zendaya: JAg BEHÖVER INTE HJÄLP MED DET JAG MÅSTE SKRIVA KAPITEL 2 I HUSET MÅSTE SKRIVA OM PER OLSSON HAR INGEN IDÈ OM VAD JAG SKA SKRIVA WÄÄ Skrivet av Borttagen: Vänta tills din lärare frågar din klass vad atomer är. Du kommer få A+++++ om du säger det jag skrev. Skrivet av Zendaya: Jag har inte skrivit det än Skrivet av Borttagen: JAG HAR HJÄLPT DIG MED ALLT NU ÄR DU SKYLDIG MIG NÅGOT IDIOT-IDIOT Jag måste faktiskt skriva på huset(1 kapitel), sedan ska jag skriva två recensioner till insta, bara sedan kan jag skriva kapitel ._. Han är ju spöke som gillar k-pop och alla är ju rädda för honom så han kan sjunga "fantastic baby" och en gång blir en liten sexig fantastic baby tjej kär i honom. 2 okt, 2013 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: Men ingen vet att han är ett spöke, men hans problem kan vara att han sjunger fantastic baby hela tiden och kan ej sluta Skrivet av Borttagen: Har hjälpt dig med allt typ. .______________.Skrivet av Zendaya: JAg BEHÖVER INTE HJÄLP MED DET JAG MÅSTE SKRIVA KAPITEL 2 I HUSET MÅSTE SKRIVA OM PER OLSSON HAR INGEN IDÈ OM VAD JAG SKA SKRIVA WÄÄ Skrivet av Borttagen: Vänta tills din lärare frågar din klass vad atomer är. Du kommer få A+++++ om du säger det jag skrev. Skrivet av Zendaya: Jag har inte skrivit det än Skrivet av Borttagen: JAG HAR HJÄLPT DIG MED ALLT NU ÄR DU SKYLDIG MIG NÅGOT IDIOT-IDIOT Jag måste faktiskt skriva på huset(1 kapitel), sedan ska jag skriva två recensioner till insta, bara sedan kan jag skriva kapitel ._. Han är ju spöke som gillar k-pop och alla är ju rädda för honom så han kan sjunga "fantastic baby" och en gång blir en liten sexig fantastic baby tjej kär i honom. 2 okt, 2013 20:51 |
|
Elzyii
Elev |
AGAHHAHAGAGAGA.
Winny Geasley läs Draco Memoraid, JAG SAKNAR DINA KOMMENTARER!!! P.s... Detta var absolut inte ett hot (a) Samma sak med dig NyTo...OCH CHOKLADGRODAN!!!!! Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 4 okt, 2013 15:59 |
|
Borttagen
|
Omg skriv bara TC!!!
VILL LÄSA NUUU ANNARS FÅR DU INTE KOMMA HEM TILL MIG!!! 4 okt, 2013 16:06 |
|
Borttagen
|
*bevakar*
4 okt, 2013 16:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: va omigod okej ska skriva nu Omg skriv bara TC!!! VILL LÄSA NUUU ANNARS FÅR DU INTE KOMMA HEM TILL MIG!!! 4 okt, 2013 16:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jaj :***Skrivet av Borttagen: va omigod okej ska skriva nu Omg skriv bara TC!!! VILL LÄSA NUUU ANNARS FÅR DU INTE KOMMA HEM TILL MIG!!! 4 okt, 2013 16:56 |
|
Borttagen
|
Kanske skriver typ imorgon...
4 okt, 2013 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen