Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kik, Instagram och Tummar (och lite snapple)

Forum > Fanfiction > Kik, Instagram och Tummar (och lite snapple)

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste faktiskt skriva på huset(1 kapitel), sedan ska jag skriva två recensioner till insta, bara sedan kan jag skriva kapitel ._.
JAG HAR HJÄLPT DIG MED ALLT NU ÄR DU SKYLDIG MIG NÅGOT IDIOT-IDIOT
Jag har inte skrivit det än DU har inte hjälpt med nått (
Vänta tills din lärare frågar din klass vad atomer är. Du kommer få A+++++ om du säger det jag skrev.

2 okt, 2013 20:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste faktiskt skriva på huset(1 kapitel), sedan ska jag skriva två recensioner till insta, bara sedan kan jag skriva kapitel ._.
JAG HAR HJÄLPT DIG MED ALLT NU ÄR DU SKYLDIG MIG NÅGOT IDIOT-IDIOT
Jag har inte skrivit det än DU har inte hjälpt med nått (
Vänta tills din lärare frågar din klass vad atomer är. Du kommer få A+++++ om du säger det jag skrev.
JAg BEHÖVER INTE HJÄLP MED DET JAG MÅSTE SKRIVA KAPITEL 2 I HUSET MÅSTE SKRIVA OM PER OLSSON HAR INGEN IDÈ OM VAD JAG SKA SKRIVA WÄÄ

2 okt, 2013 20:48

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste faktiskt skriva på huset(1 kapitel), sedan ska jag skriva två recensioner till insta, bara sedan kan jag skriva kapitel ._.
JAG HAR HJÄLPT DIG MED ALLT NU ÄR DU SKYLDIG MIG NÅGOT IDIOT-IDIOT
Jag har inte skrivit det än DU har inte hjälpt med nått (
Vänta tills din lärare frågar din klass vad atomer är. Du kommer få A+++++ om du säger det jag skrev.
JAg BEHÖVER INTE HJÄLP MED DET JAG MÅSTE SKRIVA KAPITEL 2 I HUSET MÅSTE SKRIVA OM PER OLSSON HAR INGEN IDÈ OM VAD JAG SKA SKRIVA WÄÄ
Har hjälpt dig med allt typ. .______________.
Han är ju spöke som gillar k-pop och alla är ju rädda för honom så han kan sjunga "fantastic baby" och en gång blir en liten sexig fantastic baby tjej kär i honom.

2 okt, 2013 20:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste faktiskt skriva på huset(1 kapitel), sedan ska jag skriva två recensioner till insta, bara sedan kan jag skriva kapitel ._.
JAG HAR HJÄLPT DIG MED ALLT NU ÄR DU SKYLDIG MIG NÅGOT IDIOT-IDIOT
Jag har inte skrivit det än DU har inte hjälpt med nått (
Vänta tills din lärare frågar din klass vad atomer är. Du kommer få A+++++ om du säger det jag skrev.
JAg BEHÖVER INTE HJÄLP MED DET JAG MÅSTE SKRIVA KAPITEL 2 I HUSET MÅSTE SKRIVA OM PER OLSSON HAR INGEN IDÈ OM VAD JAG SKA SKRIVA WÄÄ
Har hjälpt dig med allt typ. .______________.
Han är ju spöke som gillar k-pop och alla är ju rädda för honom så han kan sjunga "fantastic baby" och en gång blir en liten sexig fantastic baby tjej kär i honom.
Men ingen vet att han är ett spöke, men hans problem kan vara att han sjunger fantastic baby hela tiden och kan ej sluta

2 okt, 2013 20:51

Elzyii
Elev

Avatar


AGAHHAHAGAGAGA.

Winny Geasley läs Draco Memoraid, JAG SAKNAR DINA KOMMENTARER!!! P.s... Detta var absolut inte ett hot (a)
Samma sak med dig NyTo...OCH CHOKLADGRODAN!!!!!

Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873

4 okt, 2013 15:59

Borttagen

Avatar


Omg skriv bara TC!!!
VILL LÄSA NUUU
ANNARS FÅR DU INTE KOMMA HEM TILL MIG!!!

4 okt, 2013 16:06

Borttagen

Avatar


*bevakar*

4 okt, 2013 16:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Omg skriv bara TC!!!
VILL LÄSA NUUU
ANNARS FÅR DU INTE KOMMA HEM TILL MIG!!!
va omigod okej ska skriva nu ((

4 okt, 2013 16:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Omg skriv bara TC!!!
VILL LÄSA NUUU
ANNARS FÅR DU INTE KOMMA HEM TILL MIG!!!
va omigod okej ska skriva nu ((
Jaj :***

4 okt, 2013 16:56

Borttagen

Avatar


Kanske skriver typ imorgon...

4 okt, 2013 17:16

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Fanfiction > Kik, Instagram och Tummar (och lite snapple)

Du får inte svara på den här tråden.