Vad vill ni bli som vuxna?
Forum > Off Topic > Vad vill ni bli som vuxna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har många olika tankar på vad jag vill bli..
Barn och ungdomspsykolog, försvarsadvokat och skådespelerska står iaf högst upp på listan :3 Men sedan verkar lärare vara intressant.. Eller något inom musik/dans.. Eller något inom IT/media.. o.o 11 apr, 2011 20:38 |
|
NEWBORN
Elev |
11 apr, 2011 21:13 |
|
superman
Elev |
jag älskar musik och skulle antagligen vilja jobba med det. fast chansen att lyckas inom musikindustrin är ju minimal, tyvärr...
folk som känner mig tycker jag borde bli psykolog och det tycker jag verkar väldigt intressant! men jag tror tyvärr inte mina betyg kommer klara det, psykologutbildning är ju typ mvg i allt. jag kanske vill jobba med politik, det verkar grymt kul 11 apr, 2011 21:23 |
|
leumas vän
Elev |
11 apr, 2011 21:37 |
|
superman
Elev |
Skrivet av leumas vän: Jag har alltid velat bli ett träd. Vet inte varför dock. xD dom är söta, kräver dock mycket balans 11 apr, 2011 21:38 |
|
leumas vän
Elev |
11 apr, 2011 21:40 |
|
superman
Elev |
japp
11 apr, 2011 21:41 |
|
leumas vän
Elev |
I och med det att jag vill bli ett träd så kan jag ju inte påstå att det är konstigt att tycka att träd är söta (förutom bonzai träd dock).
11 apr, 2011 21:42 |
|
superman
Elev |
Skrivet av leumas vän: I och med det att jag vill bli ett träd så kan jag ju inte påstå att det är konstigt att tycka att träd är söta (förutom bonzai träd dock). vad vill du bli för träd då? 11 apr, 2011 21:46 |
|
lillamymin
Elev |
Har ända sedan jag var lien velat bli Lisebergs-kanin. Vet däremot inte om det är vad jag vill syssla med hela livet.
Annars skulle det nog bli någon form av juridiskt arbete eller något politiskt kanske. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 11 apr, 2011 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen