Hur och varför började ni gilla HP?
Forum > Harry Potter > Hur och varför började ni gilla HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Oj, det känns så länge sedan att jag knappt minns men farsan satte på första filmen eller så gick den på tv hur som helst älskade jag filmen och såg näsa
Sen tipsade min dåvarande bästa kompis mig om böckerna och jag började läsa för att sedan vänta på nästa bok ![]()
3 aug, 2012 13:35 |
|
Abrakadabra
Elev |
Har alltid tyckt om Harry Potter fast riktigt förälskad blev jag ett tag efter att den fjärde filmen kom ut. Jag började sy mantlar och läste böckerna om och om igen x)
3 aug, 2012 15:04 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Såg första filmen i skolan och blev imponerad av HP världen. Sedan läste mamma böckerna för mig (kunde inte läsa än) och senare började jag läsa själv och fick de som ljudbok.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 3 aug, 2012 15:07 |
|
Hydra
Elev |
Jag har väl alltid känt till Harry Potter, känns det som. Jag såg de första filmerna då jag var liten, och då var jag inte intresserad av att läsa böckerna. Men nu när alla filmerna kommit ut ville jag som läsa böckerna, och då började jag läsa dem och inse att de faktiskt inte var så illa.
3 aug, 2012 15:19 |
|
Erica
Elev |
3 aug, 2012 16:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag fick boken i födelsedags present när jag var sju och jag visste inte riktigt vad det var då, för den var ny i Sverige men min mor började läsa den för mig men när hon läste allt fel tog jag boken ifrån henne
jag började gilla den just för att det var en flyktväg för mig, när allt var jobbigt hemma kunde jag fly till HP och sedan kämpa mig igenom allt ^^ ![]()
3 aug, 2012 17:03 |
|
salinix55
Elev |
Jag har alltid gillat HP, men när jag såg om tvåan hos en kompis i Februari så upptäckte jag hur fantastisk den var, nu har jag HP-sjukan och det kan inte gå en dag utan att jag tänker på HP och jag måste se en film i veckan helst mer men de går inte alltid
3 aug, 2012 17:54 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Jag tror att vår lärare läste första HP boken när jag gick i 6an. Tyckte väl inte något speciellt just då, men senare fick jag den i julklapp och började läsa den och blev helt fast. Sedan har det bara fortsatt, läser dom om och om igen. ♥
3 aug, 2012 22:30 |
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
min kompis mickan sa till mig att de var bra och att jag borde läsa dem. tusen tack mickan!
6 aug, 2012 16:20 |
|
pewety2
Elev |
min syster läste alla böckerna och då ville jag med börja ''har sätt alla filmerna med''
6 aug, 2012 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen