(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag såg Selena, hon gick nästan rakt mot mig. Eller, nej, inte mig, snarare killarna. Jag skyndade mig fram till henne.
- Vilken lektion har du nu? frågade jag. 26 aug, 2013 16:48 |
|
Queen Boo
Elev |
''Moderna språk. Vilket har du?'' sa jag, och fortsatte gå. Killen log mot mig.
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 16:52 |
|
Borttagen
|
- Jag med! Men...vet du vart sal 345 ligger för jag har ingen aning? sa jag och rodnade då Erik gick förbi. Jag vände mig om för att kolla klockan som hängde vacker vid skolans entré. Snart var klockan midnatt. Plötsligt kände jag en hand slå emot min rumpa och jag skrek förfärat till.
26 aug, 2013 16:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag förstod att det var en av killarna, och höjde på ögonbrynen åt personen som stod bakom Roxanne. ''Seriöst?'' sa jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 17:00 |
|
Borttagen
|
Jag vände mig om och stirrade på personen bakom mig.
- Det var inte kul! viskade jag med tårar i ögonen och sprang iväg. Typiskt att jag skulle vara så feg, och inte våga göra något, men vad gjorde det? Vad jag än gjorde så hatade alla mig. Av en ren slump sprang jag på sal 345. Jag torkade tårarna och gick in i klassrummet. Först - igen. Jag satte mig vid ett bord och snyftade till. - Vad är det som har hänt? frågade en nyfiken röst längst bak i klassrummet. 26 aug, 2013 17:04 |
|
Queen Boo
Elev |
Han flinade. ''Du var ju riktigt sexig'' sa han. Jag höjde på ögonbrynen igen. ''Ska du med till vårt rum?'' sa en annan kille. ''Tyvärr, jag har lektion nu'' sa jag och log retsamt. ''Vad är du så glad för då?'' sa killen och gick mot mig. De började omringa mig. ''Första gången jag får spöa upp ett gäng idioter på nya skolan är väl alltid en rolig händelse?'' flinade jag. Jag slog till honom i magen, och sedan knäade jag honom i skrevet. Han ramlade omkull och stönade. Jag klev över honom. ''Bye, killar'' Killen jag pratade med igår kom fram till mig. ''Jaha, vill du slåss?'' frågade jag retsamt. Han skakade på huvudet. ''Nej tack, men jag kan visa dig till din lektion?''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 17:10 |
|
Borttagen
|
Jag snodde runt och fick se en kille titta bekymrat på mig.
- Vem är du? frågade jag nervöst. Killen hoppade av bänken och gick mot mig. Han räckte mig sin hand. - Chirstian. - Hej. - Ska du inte berätta för mig vad du heter? Christian log mot mig. - Jag...Roxanne. 26 aug, 2013 17:19 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickade och han började springa, jag sprang efter. ''Förresten, vad heter du?'' sa han när vi var inne i skolan. ''Jag heter Selena, men brukar oftast kallas See, Sel eller Selly. Man får välja lite själv'' svarade jag. ''Och du?'' la jag till. Han log. Jag heter Zebastian, med Z. Jag brukar kallas Zeth eller Zeb'' sa han. Jag log. ''Zeb låter bäst'' sa jag. Han nickade. ''Sel låter bäst på dig, tror jag'' Han skrattade. ''Vi har samma lektion, vi ska in här'' sa han och pekade på ett klassrum. Jag gick in.
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 17:24 |
|
Borttagen
|
Dörren öppnades och jag hann se Selena och killen från igår innan jag vända tillbaka blicken mot Christian.
- Du är väl inte en sån där tjej som snackar skit och är kaxig va? frågade han mig med höjda ögonbryn¨. - Nej jag brukar vara offret. Du då, är du en kille som antastar tjejer och kommenterar elaka saker? - Haha! Nej verkligen inte, jag är en sådan där snäll kille som ofta är ensam. Jag skrattade. 26 aug, 2013 17:28 |
|
Queen Boo
Elev |
''Hej, Roxanne'' sa jag och gick fram till henne. Jag vände mig mot killen. ''Och du är...?'' sa jag och räckte fram handen mot honom. Jag log.
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen