Lily ~ James
Forum > Fanfiction > Lily ~ James
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lily_Evans: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: TILL ALLA MINA LÄSARE! Hej alla mina underbara läsare! Jag vill att ni ska veta hur UTOMORDENTLIGT mycket jag uppskattar att ni gillar det jag gör! Varje kommentar ger mig ett stort leende. Visst- mitt liv är inte alltid sådär jättebra- kanske till och med skit ibland- men ni förbättrar det gånger HUNDRA MILJONER BILJARDERS TUSEN! Så bara så ni vet- ni räddar psykiskt livet på ett litet Tonks- fan här ute i världen. Jag älskar att få komplimanger, det bästa som finns är att se folk skina upp när man skriver en kommentar. Jag hoppas vi fick någon sådan inverkan på dig! Bara en liten påsk-komplimang: Jag tycker att du skriver jättebra, du får in allting jag önskar i en fanfiction. Och du får Lily och James att vara ett så... underbart par. Det är sådana här saker som får mig att le. Du skriver typ som en mini-J.K Rowling och jag hoppas att jag kan läsa dina böcker i framtiden. Jag hoppas du uppskattar min lilla komplimang... Och du får aldrig tracka på ditt skrivande. dset kan göra oss arga. Du skriver som sagt... oberskrivligt underbart! Puss Luna 1 Håller med föregående talare helt och hållet! That just made my day Då har du precis förbättrat min. jag älskar att göra folk glada! Glad Påsk (Igen)
Tumblr.
22 apr, 2011 16:11 |
|
Borttagen
|
Jag med, Luna1 22 apr, 2011 16:12 |
|
Pixie
Elev |
22 apr, 2011 20:29 |
|
Borttagen
|
Nej jag hade skrivit i typ en evighet men allt raderades!
23 apr, 2011 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej jag hade skrivit i typ en evighet men allt raderades! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! 24 apr, 2011 09:27 |
|
Lily_Evans
Elev |
Så dåligt!!!
Jag är ett horokruxfolk. 27 apr, 2011 21:02 |
|
Borttagen
|
hoppas du kan göra om det snart, och göra det ännu bättre!
28 apr, 2011 14:29 |
|
Borttagen
|
snart kommer mer...
kan skicka det imorgon 30 apr, 2011 21:31 |
|
Borttagen
|
yey
1 maj, 2011 12:03 |
|
Luna 1
Elev |
1 maj, 2011 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen