NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad heter du" sa jag
4 aug, 2013 13:49 |
|
Borttagen
|
Jag gick mot frukosten. Amaya hade gått till en flicka från Gryffindor. Jag gick till dem. "Vad heter du"? Frågade jag flickan Amaya pratade med.
4 aug, 2013 13:53 |
|
ginny 23
Elev |
4 aug, 2013 13:57 |
|
Borttagen
|
"Jag heter Bella", sa jag. Är du också förstaårselev?
4 aug, 2013 13:58 |
|
ginny 23
Elev |
4 aug, 2013 13:59 |
|
Borttagen
|
Jag heter Amaya sa jag till Taylor
4 aug, 2013 14:02 |
|
Borttagen
|
"Oh!", ropar jag. "Då har vi trollkonsthistoria tillsammans i eftermiddag!" *En av mina 10 böcker i väskan ramlar ur* "Mina böcker ramlar alltid ur den säger jag rodnande. Jag lånade tre stycken böcker i morse. Vill du se dem?
4 aug, 2013 14:02 |
|
Borttagen
|
Åh vad kul att träffa dig taylor
4 aug, 2013 14:04 |
|
Borttagen
|
Amaya, har inte vi förvandlingskonst nu? sa jag. Jag tittade på schemat. Den börjar om 5 minuter!
4 aug, 2013 14:06 |
|
ginny 23
Elev |
4 aug, 2013 14:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen