Random rollspel för flera
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Random rollspel för flera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
(Oj förlåt! Jag glömde bevaka. Men jag har för mig att jag skrev lite regler på första sidan? Inte skriva i "jag" form som jag sett flera göra)
2 sep, 2013 07:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Tonks: ....oops!! xD(Oj förlåt! Jag glömde bevaka. Men jag har för mig att jag skrev lite regler på första sidan? Inte skriva i "jag" form som jag sett flera göra) Sorry, är bara så van vid det^^ 2 sep, 2013 07:27 |
|
Jessica Tonks
Elev |
2 sep, 2013 07:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Tonks: Vi...körde på min 'sista' idé. Typ en vampyr har nåt som alla andra vampyrer vill ha och så blir det värsta vampyrmaffiakriget ( Förresten, vad är det för historia vi har? Såg att ni hade flera ideer^^ 2 sep, 2013 07:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Tonks: (Oj förlåt! Jag glömde bevaka. Men jag har för mig att jag skrev lite regler på första sidan? Inte skriva i "jag" form som jag sett flera göra) Ok, är bara van med att skriva i 'jag' form, du får ursäkta mig om jag gör det igen! 2 sep, 2013 15:55 |
|
Borttagen
|
...
3 sep, 2013 15:08 |
|
Borttagen
|
Jessica Tonks ska du göra mall snart? Fashion7 taggar dig för säkerhets skull ;'
29 dec, 2013 07:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: bra hahaJessica Tonks ska du göra mall snart? Fashion7 taggar dig för säkerhets skull ;' 29 dec, 2013 10:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: bra haha Jessica Tonks ska du göra mall snart? Fashion7 taggar dig för säkerhets skull ;' Ny väntar vi bara på Jessica xD 29 dec, 2013 10:50 |
|
Trädkatten
Elev |
Får man typ hoppa in eller är det försent?
Är kanske egentligen inte så inne på vampyrer, men det är kul med något nytt. Lovisa Granger fashion7 Jessica Tonks
29 dec, 2013 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen