Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Random rollspel för flera

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Random rollspel för flera

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Jessica Tonks
Elev

Avatar


(Oj förlåt! Jag glömde bevaka. Men jag har för mig att jag skrev lite regler på första sidan? Inte skriva i "jag" form som jag sett flera göra)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

2 sep, 2013 07:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
(Oj förlåt! Jag glömde bevaka. Men jag har för mig att jag skrev lite regler på första sidan? Inte skriva i "jag" form som jag sett flera göra)
....oops!! xD
Sorry, är bara så van vid det^^

2 sep, 2013 07:27

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Förresten, vad är det för historia vi har? Såg att ni hade flera ideer^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

2 sep, 2013 07:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
Förresten, vad är det för historia vi har? Såg att ni hade flera ideer^^
Vi...körde på min 'sista' idé. Typ en vampyr har nåt som alla andra vampyrer vill ha och så blir det värsta vampyrmaffiakriget ( )Men om du gör mall så kan du hoppa in direkt.

2 sep, 2013 07:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
(Oj förlåt! Jag glömde bevaka. Men jag har för mig att jag skrev lite regler på första sidan? Inte skriva i "jag" form som jag sett flera göra)


Ok, är bara van med att skriva i 'jag' form, du får ursäkta mig om jag gör det igen!

2 sep, 2013 15:55

Borttagen

Avatar


...

3 sep, 2013 15:08

Borttagen

Avatar


Jessica Tonks ska du göra mall snart? Fashion7 taggar dig för säkerhets skull ;'

29 dec, 2013 07:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jessica Tonks ska du göra mall snart? Fashion7 taggar dig för säkerhets skull ;'
bra haha

29 dec, 2013 10:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jessica Tonks ska du göra mall snart? Fashion7 taggar dig för säkerhets skull ;'
bra haha

Ny väntar vi bara på Jessica xD

29 dec, 2013 10:50

Trädkatten
Elev

Avatar


Får man typ hoppa in eller är det försent?
Är kanske egentligen inte så inne på vampyrer, men det är kul med något nytt.
Lovisa Granger
fashion7
Jessica Tonks

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

29 dec, 2013 21:26

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Random rollspel för flera

Du får inte svara på den här tråden.