Vem skulle ha överlevt? STOR SPOILERVARNING!!
Forum > Harry Potter > Vem skulle ha överlevt? STOR SPOILERVARNING!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! Annars Spoiler: c:Tryck här för att visa! 24 aug, 2012 19:03 |
|
PureSlytherin
Elev |
(Nu behöver vi väl inte sätta spoiler längre så jag gör inte det.)
Snape! Det är så sorgligt att han dog innan han fick veta att han hållit sitt löfte till Lily fullt ut. Plus att han hade kunnat börja om med sitt liv efter att allt var över. Lupin och Tonks. Lupin är en av mina favoriter och jag gillar Tonks också. De dog ju precis när de fått lille Teddy!
24 aug, 2012 19:04 |
|
.:Elise:.
Elev |
24 aug, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Annars Spoiler: c: Tryck här för att visa! This^^ håller med fullständigt! 24 aug, 2012 19:15 |
|
JustAnnie
Elev |
Vill ha tillbaka Alice och Frank, de lever såklart men vill ha dem i ett "levande tillstånd" och leva ett normalt trollkarlsliv med Neville.
Skulle även vilja sett Lunas mamma vid liv. "Herr Slingersvans önskar professor Snape en bra dag och råder honom att tvätta sitt hår, den äckelpottan." Thank you Joanne, you made my life. ♥ 24 aug, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Annars Spoiler: c: Tryck här för att visa! This^^ håller med fullständigt! Kanske ska tillägga Sirius, fast jag vet inte riktigt.. Maybe :3 24 aug, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Annars Spoiler: c: Tryck här för att visa! This^^ håller med fullständigt! Kanske ska tillägga Sirius, fast jag vet inte riktigt.. Maybe :3 tycker nt om Spoiler: . igentligen hatar jag han. jag vet nt varför XDTryck här för att visa! 24 aug, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Annars Spoiler: c: Tryck här för att visa! This^^ håller med fullständigt! Kanske ska tillägga Sirius, fast jag vet inte riktigt.. Maybe :3 tycker nt om Spoiler: . igentligen hatar jag han. jag vet nt varför XD Tryck här för att visa! Han är inte direkt min favoritkaraktär, blev riktigt irriterad på honom när han kallade Harry James hela tiden. Men, jag tycker ändå att han var fin på något sätt. 24 aug, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Annars Spoiler: c: Tryck här för att visa! This^^ håller med fullständigt! Kanske ska tillägga Sirius, fast jag vet inte riktigt.. Maybe :3 tycker nt om Spoiler: . igentligen hatar jag han. jag vet nt varför XD Tryck här för att visa! Han är inte direkt min favoritkaraktär, blev riktigt irriterad på honom när han kallade Harry James hela tiden. Men, jag tycker ändå att han var fin på något sätt. ja, på något litet sätt. Han är en bra skådis, men jag stör mig bara på Sirius 24 aug, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
DracoMalfoy1: Japp, fast nu menade jag inte skådisen ^^
24 aug, 2012 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen