Vad gör dig ledsen?
Forum > Off Topic > Vad gör dig ledsen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
9 feb, 2014 21:00 |
|
Ellociraptor
Elev |
När man häller mjölk i kaffet en måndagsmorgon och mjölken klumpar sig så kaffet blir odrickbart. Började nästan gråta.
10 feb, 2014 11:24 |
|
superV
Elev |
En dålig dag då jag tänker på att jag har en tumör i hjärnan och att tjejen jag gillar gillar min vänn och de dagar då jag måste åka och ta blodprov
18 feb, 2014 00:52 |
|
Ithrenniel
Elev |
18 feb, 2014 02:30 |
|
Chaemy
Elev |
18 feb, 2014 08:18 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag brukade bli ledsen av det förut men... nu bryr jag mig knappt längre. Jag försöker att leva i nuet och se saker positivt hur det är nu.
18 feb, 2014 09:20 |
|
Tuggrus
Elev |
19 feb, 2014 23:53 |
|
Obliviate_
Elev |
Folk som behandlar djur illa.
19 feb, 2014 23:56 |
|
Borttagen
|
Bortsett från krig, djur-och barnmisshandel såå: När folk är deppiga, när de tror att jag ljuger trots att jag är ärlig och de vägrar tro något annat, hur vissa uppfostrar sina barn så de aldrig kommer klara sig i världen, när jag råkar såra någon är typ enda gången jag gråter heh, när folk är besvikna på mig.. Asså va förbannad på mig, kasta grejer på mig ad so helst, ba kolla inte på mig med den där blicken som gör så ont att möta..
Ehm aa i stort sett de^^ Och de händer inte sådär jätteofta, men när de händer går jag typ sönder lite grann.. 20 feb, 2014 00:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superV: En dålig dag då jag tänker på att jag har en tumör i hjärnan och att tjejen jag gillar gillar min vänn och de dagar då jag måste åka och ta blodprov Jag ville bara säga att jag är hemskt, hemskt ledsen över att det är något du behöver genomlida, även om det inte gör någon skillnad för dig att jag skriver det. Men jag var tvungen. 20 feb, 2014 08:30 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen