hogwarts? Nej!
Forum > Fanfiction > hogwarts? Nej!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
förstår
8 jun, 2013 09:33 |
|
luna lovegood 21
Elev |
8 jun, 2013 13:49 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Skriv fortsättningen! 17 jun, 2013 20:28 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Tack Liv!
__________________________________________________ Nu när vi är framme så såg jag en STOR man som vi tydligen ska till. Han sa att vi skulle åka båt dit! Konstigt, tycker jag. Men nu så sätter jag mig i en båt med en kille med typ vitt hår, en tjej med rött, buskigt hår, och en kille med svart hår som kollar argt på han med vitt. Hon med rött, buskigt hår, och han med svart hår verkar känna varandra. Vi rodde till det GIGANTISKA stottet, gick in i det, och klev ur båtarna, gick mot den enorma porten. där stod det en kvinna med strängt utseende, och hon ledde oss in i stora salen. __________________________________________________ Kort, jag vet, men jag vill låsa den här! 17 jun, 2013 20:44 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Bra
17 jun, 2013 20:46 |
|
luna lovegood 21
Elev |
har svårt att komma vidare... kommer nog sattsa på Dödens flicka nu...
18 jun, 2013 11:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen