The Dark Angel Lord. [SV]
Forum > Fanfiction > The Dark Angel Lord. [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elzyii
Elev |
BRA!!! Herregud...VAD JAG LÄNGTAR!!♥
Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 26 maj, 2013 10:40 |
|
Borttagen
|
Kapitel 4.
3 till - Del 2. "Vem där?" Skrek jag, jag blev skräckslagen, visste inte vad jag skulle göra. Jag fick inget svar åter jag. "VEM DÄR?" Upprepade jag, jag andades tungt och försökte lugna ner mig. Minuter gick fast inget svar åter, jag försökte läsa personens tankar men det gick inte, det var helt tyst och tomt. "Det är jag Draco" Skrek han högt, jag blev lättnad. Jag kunde nu höra hans tankar och känna vad han kände. Men gick fick tanken över de där 3 personerna såg mig, de kunde avslöja vad jag var. "Draco skynda dig, låt inte de där 3 personerna berätta om mig." Skrek jag, jag började flaxa ivrigt på mina vit svarta vingar. "Jag kan inte, Potter och jag är inte..." Jag avbröt honom genom att skrika av smärtan från kedjorna som satt hårdare runt händerna och fötterna. "Ajjj, Draco skynda dig snälla, jag gör vad som helst låt de inte berätta. Skynda dig Draco." Skrek jag, jag flaxade ivrigt igen och försökte komma upp i luften, men det gick inte kedjorna hindrade mig, för varje gång jag drog i dom så spändes de hårdare runt mina händer och fötter. "Som du vill Shine." Sade han högt, jag hörde Dracos steg, han sprang så snabbt han kunde. Nu var jag helt orolig, jag visste inte vad jag skulle göra. Om de avslöjade vad jag var skulle allt förstöras. Det skulle bli krig mellan trollkarlarna, häxorna och änglarna. Jag försökte lugna ner mig, det ända jag kunde göra är att lita på Draco han skulle hindra dom, fast även om det inte var vänner. Jag slutade att flaxa och började gråta istället. Oron och smärtan visade sig fram i ansiktet på mig, just nu kunde jag inte göra mer än att gråta. Draco Malfoy POV. "Potter." Halv-ropade jag och gick långsamt mot dem. De kollade förvånat på mig. "Malfoy." Sade Harry strängt och kollade ilsket på mig. "Vad gör du här och vad vill du oss?" Sade Hermione ett par sekunder efter Harry. Både Hermione och Ron var beredda med sina trollspön. "Ta det lugnt smutsskalle, jag är här för Shine." Sade jag ilsket och slängde ett par ilskan blickar på Harry som stod och kollade ilsket på mig. "Shine?" Sade Hermione frågande och tog ner sitt trollspö så den pekade mot golvet. "Shine." Upprepade jag strängt. "Den där ängeln eller vad hon var?" Sade hon och kollade frågande på mig. "Ja, Shine är en sorts av ängel." Sade jag och lät ilsken i rösten. "Änglar finns ju inte." Halv-skrek Ron och fortsatte att rikta sitt trollspö mot mig. "Ni får inte säga till någon om Shine!" Sade jag strängt, jag slängde ett par blickar på Ron som fortfarande hade trollspön riktat mot mig. "Tänk om vi ska." Sade Harry, han lät ilsken i rösten. "Du kan inte, annars gör hon illa dig." Jag försökte hota dom fast kom inte på nåt förutom att Shine skulle göra illa dom. Harry och Ron hånskrattade och kollade konstigt på mig. "Varför ska vi inte säga till någon?" Sade Hermione som inte tyckte att det var ett dugg roligt. "Annars händer det saker och ting. Hon har inte berättat så mycket förutom att någon kommer döda henne eller nåt." Sade jag och försökte låta sträng men det gick inte. Ingen svara mig efter jag sa att någon skulle döda henne, skulle Shine vilja berätta mer för dom och mig? Strunt prat hon fick ju inte avslöja mycket eller fick hon? Shine har redan avslöjat mycket. "Vi berättar inget. Men på ett villkor!" Sade Harry strängt och kollade ilsket på mig efter ha slutat skratta. "Vad som helst." Sade jag strängt igen och kollade ilsket tillbaks på Harry. "Vi vill veta mer om Shine eller vad hon heter nu igen." Sade Harry strängt och kollade på Ron som nu riktade sitt trollspö mot golvet. Jag svalde nervöst, skulle jag berätta eller hon? Jag visste inte vad jag skulle göra eller säga. "Som ni vill, möt mig vid midnatt vid den förbjudna slottet." Sade jag och vände mig om och försvann därifrån. Vad hade jag gjort, jag avslöjade till och med vart hon fanns. Vilken idiot jag är. 26 maj, 2013 11:23 |
|
Borttagen
|
Såååååå brrraaa
26 maj, 2013 11:25 |
|
Hanlio
Elev |
Just som jag klickade på ögat så la du upp den, seriöst, exakt då. Jag är chockad. Tankekraft?
Ägigt kapitel!!!! Jag ska helt klart fortsätta bevaka tills min trollstav ruttnar (fast jag hoppas att den slutar innan dess, jag gillar ju min trollstav ... )
[im
26 maj, 2013 11:27 |
|
Sagush01
Elev |
bra super brs!!
Saaga häär :** 26 maj, 2013 11:31 |
|
Elzyii
Elev |
*första reaktion*
ÄNTLIGEN ETT NYTT KAPITEL! Nu ska här läsas... *Reaktion efter att ha läst* GAAAAAAAAAAAAAAAAHHSDSFDJFDJGJRNJDFN!!!! Superduper mega mongo bra som vanligt fast dem tar ju slut för fort... JAG VILL HA MERA! Älskar verkligen när det är från Dracos pespektiv, jag är totalt lost i honom ju :* Och jag tycker så otroligt synd om Shine, tänkt vilket öde va, att vara VOLDEMORTS skyddsängel! Nä, ush & tvi... Men bra var det ♥ Nej inte bra. Fantastiskt! Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 26 maj, 2013 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elzyii: *första reaktion* ÄNTLIGEN ETT NYTT KAPITEL! Nu ska här läsas... *Reaktion efter att ha läst* GAAAAAAAAAAAAAAAAHHSDSFDJFDJGJRNJDFN!!!! Superduper mega mongo bra som vanligt fast dem tar ju slut för fort... JAG VILL HA MERA! Älskar verkligen när det är från Dracos pespektiv, jag är totalt lost i honom ju :* Och jag tycker så otroligt synd om Shine, tänkt vilket öde va, att vara VOLDEMORTS skyddsängel! Nä, ush & tvi... Men bra var det ♥ Nej inte bra. Fantastiskt! Asså du måste verkligen skoja, det var bara en slarvig kapitel, visste inte vad jag skulle skriva om. Draco är ju din man så, du är ganska lost i honom. :* ♥ Nej nej du är fantastisk, åhh det skulle vara öde att vara Voldemorts skydds ängel. ♥ Ska försöka göra längre när jag får fler idéer om vad jag ska skriva. Du är superdupermegasuperdupermeega AWESOME och UNDERBAR. ♥ 26 maj, 2013 23:07 |
|
Elzyii
Elev |
Ja det är han, MEN DU FÅR DELA HONOM MED MIG!!! ♥
Han är faktiskt lite jobbig ibland... ._. Som nu te.x när han inte lämnar mig ifred D: Plus att han är på dåligt humör också...så du kan ju tänka dig hur rolig han är just nu! Nej men herregud hjärtat, JAG MENAR DET 8D Det som du kallar slarvigt kallar jag superdupermegabäst! Du är allt det där, sluta aldrig skriva! Och du.... du SKA bli författare när du blir stor DU ÄGER ♥ Och du ska skriva en fanfiction tillsammans med mig... om draco och någon mer... :* Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 28 maj, 2013 23:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elzyii: Ja det är han, MEN DU FÅR DELA HONOM MED MIG!!! ♥ Han är faktiskt lite jobbig ibland... ._. Som nu te.x när han inte lämnar mig ifred D: Plus att han är på dåligt humör också...så du kan ju tänka dig hur rolig han är just nu! Nej men herregud hjärtat, JAG MENAR DET 8D Det som du kallar slarvigt kallar jag superdupermegabäst! Du är allt det där, sluta aldrig skriva! Och du.... du SKA bli författare när du blir stor DU ÄGER ♥ Och du ska skriva en fanfiction tillsammans med mig... om draco och någon mer... :* Omg, om Draco kysser någon annan så blir du sårad så nu ska vi backa lite, du och han är gifta och ni ska snart få fina underbara barn :* Draco har roligt med dig♥ :*** Tycker du det? O: du gör mig så glad och nu kommer jag börja gråta snart eftersom du säger så fina saker:'* ♥ Du är superdupermegabäst och superdupermegaundrtbar♥ 29 maj, 2013 08:23 |
|
Elzyii
Elev |
JA det blir jag... ,__, han är ju MIN JU!!!
Jaaaa det låter megasuperduperbra!!! 8D *Kär* Hihi samma här eftersom DU alltid säger så fina saker, då vet du hur jag känner efter varje kapitel som jag lägger ut.. :* ♥ När kommer nästa?? :'D Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 29 maj, 2013 13:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen