vem är er favoritkaraktär
Forum > Harry Potter > vem är er favoritkaraktär
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
emelieio5
Elev |
Hermione för hon är så smart
Ginny för att hon är så snäll. Luna för att hon är så annorlunda! ![]() "The Moon Loved The Sun So Much He Died Everynight To Let Her Breath" 21 maj, 2013 17:12 |
|
Tarpeia
Elev |
Luna
21 maj, 2013 21:41 |
|
slytherinnare
Elev |
Sirius & Draco ♥♥♥
Slytherinnare 22 maj, 2013 12:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen