Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken Tycker ni är den bästa Harry Potter Filmen?

Forum > Harry Potter > Vilken Tycker ni är den bästa Harry Potter Filmen?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


kanske 3 eller 4 av dem jag sett

1 jun, 2013 18:39

elliwassabi
Elev

Avatar


3 och 5. Vet inte varför jag aldrig böir trött på dom. Nu sitter jag där och kan hela filmen utantill xD

Hola Jordinvånare

1 jun, 2013 22:33

LillaJag
Elev

Avatar


Första Den är så mysig,thihi

1 jun, 2013 23:39

Pinkie
Elev

Avatar


Fången från Azkaban.

"My father will hear about this! "

2 jun, 2013 21:22

Pernilla
Elev

Avatar


Fången från Azkaban, Fenixorden, den flammande bägaren

The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!!

5 jun, 2013 16:36

Floo Scalehowl
Elev

Avatar


Jag älskar alla filmer... men en av de bästa stunderna är nog i HBP när Harry dricker Liquid Luck. Han är bara helt underbar då, så sjukt rolig! "Not to mention the pincers..."

Skicka en uggla!

5 jun, 2013 22:34

Miss-Lilly
Elev

Avatar


Sista!

6 jun, 2013 08:01

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Alla! Jag kan egentligen inte säga vilken jag tycker är bäst, det beror på vilken man känner för att se! Men om jag var tvungen så
Sista och fyran

Winter is coming...

6 jun, 2013 09:24

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Vilken Tycker ni är den bästa Harry Potter Filmen?

Du får inte svara på den här tråden.