Hur upptäckte du Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Hur upptäckte du Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isse99
Elev |
Jag såg nog den första filmen när jag var 7-8 år gammal. Men jag fastnade för hela HP grejen för kanske ett år sedan när jag såg Harry Potter och Halvblodsprinsen på tv:n. Efter det så började jag att läsa böckerna och sen var jag fast och helt förälskad.
skriver ord som mord i handen 5 maj, 2013 19:53 |
|
Borttagen
|
Min lärare läste första boken högt för klassen när jag gick på mellanstadiet. Tror det var i fyran, så jag var 10. Jag minns det fortfarande att jag var FAST redan innan han ens hade läst klart första kapitlet.
Sen önskade jag mig första och andra boken i julklapp och läste ut båda innan jullovet var slut. Den läraren hade jag bara ett år, och jag hann aldrig tacka han för att han läste boken tyvärr. 5 maj, 2013 20:40 |
|
bluebirdflies
Elev |
Fick första boken i julklapp och pappa läste den högt för mig och min syster och sen dess har jag varit fast
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 6 maj, 2013 00:44 |
|
Borttagen
|
Jag har alltid varit en bokmal med ett intresse för fantasy, och köpte första boken år 1999 när den började säljas i min bokaffär. Sedan köpte jag alla böckerna vartefter de kom ut, men filmerna såg jag inte förräns för ett halvår sedan.
6 maj, 2013 05:33 |
|
Hermione jean
Elev |
Min kompis läste den och sa den var bra.Då läste jag den också
Oculus reparo 6 maj, 2013 18:55 |
|
Borttagen
|
Genom en kompis
6 maj, 2013 20:59 |
|
Hermione jean
Elev |
Genom en kompis
Oculus reparo 7 maj, 2013 19:05 |
|
luna lovegood 21
Elev |
var typ 6-7 år och jag hade faktist läntat efter at kunna läsa så bra, ocg vara så stor att jag kunde läsa den första harry potter! det var min store bror som visade mig harry potter, och vet du vad? nu är jag 9 (snart 10) och har inte läst 7! på fyra år!
9 maj, 2013 18:44 |
|
Ginny-Weasley
Elev |
Jag såg någon bild på bio!! Jag undrade vad det var! Då förstod jag att det var Harry Potter! Sen dess har jag två stvar!! ( Bellatrix stav och fleur delacour) alla böcker och filmer! Och en bok som heter 1001 frågor och svar om Harry potters magiska värld!! Är helt fast!! O.O
かなり愚かな、素晴らしい! 9 maj, 2013 19:09 |
|
Erica
Elev |
9 maj, 2013 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen