Du är aldrig ensam [Sv]
Forum > Fanfiction > Du är aldrig ensam [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bullen289
Elev |
Skrivet av chokladgrodan:D: aww... Börjar nästan gråta nu ju.. ♥Gud nej ,den är helt suverän!!! 5 maj, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
Är väldigt imponerad! Du skriver väldigt bra^, tycker jag! ♥ ^^
5 maj, 2013 19:20 |
|
bullen289
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack Är väldigt imponerad! Du skriver väldigt bra^, tycker jag! ♥ ^^ 5 maj, 2013 19:25 |
|
Minihäst
Elev |
Jättebra! Ska bli kul att se fortsättningen av brevet^^
another day, another slay 17 maj, 2013 21:48 |
|
bullen289
Elev |
Ledsen för segandet... Har haft mycket men här kommer ett kapitel hoppas ni gillar det!
________________________________________________________________ Kapitel 4- hemligheternas kammare Albus fick upp brevet och la det i sin hand innan han öppnade upp de dubbelvikta sidorna. Nu är det 50-år jubileum för hemligheternas kammare. Vad du än gör så lita inte på någon lärare eller elev som hävdar att kammaren inte existerar. Den enda anledningen till att de säger som så är att de är rädda. Rädda för att ni elever, kanske särskilt du Albus, ska ge sig ner dit om de skulle nämna det. Anledningen till att jag nämner det här för dig är att enligt traditionerna så har kammaren öppnats var 50:e år. Dock var det båda de andra gångerna pojken Tom Dolder som låg bakom allt, trots det måste du vara försiktig. Jag kan inte förklara mer nu… Jag är ledsen Albus, det finns saker som du inte förstår… Kramar Ginny Albus kände ilska bubbla upp inom honom. Det här var inte alls vad han hade väntat sig. Det var någonting som Ginny dolde för honom. Han kände det på sig. Just som Albus satt och funderade som mest stormade resten av slytherineleverna in i uppehållsrummet, där bland Rose. Albus vinkade henne tills sig fortfarande ganska irriterad. ”Vad?” undrade Rose förvirrat som även hon lyckades avläsa på Albus att han var ganska irriterad. Han drog upp brevet och pekade menande på det. ”Visste du något om det här?” frågade han sammanbitet Rose stirrade på det och läste snabbt igenom Ginnys prydliga lilla handstil. Hon bet sig besvärat i läppen och skakade lite lätt på huvudet. ”Nej” sa hon och tittade ner i golvet Albus suckade och verkade i all sin ilska och nyfikenhet inte alls uppfatta Rose besvärade uttryck. ”Jag känner på mig att mamma döljer något. Något om kammaren… Eller om någon händelse samtidigt…” Rose ryckte lätt på axlarna och bytte snabbt samtalsämne. ”Vi kanske ska gå och sova nu?” frågade hon kvickt. Albus såg sig om och upptäckte att många andra elever redan var på väg att gå och lägga sig. Han nickade trött och Rose suckade lättat och stack snabbt iväg till sin sovsal med ett kort ”God natt!” _____________________________________________________________________________ Som vanligt säg gärna vad jag kan förbättra! 17 maj, 2013 22:30 |
|
Selma...
Elev |
17 maj, 2013 22:37 |
|
bullen289
Elev |
17 maj, 2013 22:38 |
|
Selma...
Elev |
17 maj, 2013 22:38 |
|
Minihäst
Elev |
Superba!
another day, another slay 17 maj, 2013 23:02 |
|
Tyra
Elev |
Fingemang!
18 maj, 2013 07:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen