PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
Jag suckade djupt och la ifrån mig det. Jag tittade på några runt om mig som kanske hade hört det. Men jag var ändå inte riktigt säker. Lektionen började snabbt och jag var dock inte alls i full kontroll.
6 maj, 2013 19:54
|
|
Borttagen
|
Läraren avslutade lektionen.
6 maj, 2013 21:39
|
|
Borttagen
|
Det var rast och jag gick snabbt ut ur klassrummet. Jag satte på mig skorna men struntade helt i jackan. Det var ju ändå rätt så varmt.
7 maj, 2013 07:28
|
|
Borttagen
|
Jag gick mot dom killarna som verkade - nej, var - populära
7 maj, 2013 14:33
|
|
Borttagen
|
Jag stod och väntade på Emma och Alicia utanför klassrummet. Istället kom Anne fram till mig.
''Det blir ingen bio. Det hade antagligen varit ett brott där... och nu tänkte de vänta med att släppa in några på ett tag.'' Viskade hon och la armarna i kors.
''Vah? åh vilka idioter. Jag hade sett fram emot det.'' Jag och Anne stod och pratade en lång stund...
7 maj, 2013 19:19
|
|
Borttagen
|
-Den nya? Frågade killen som såg ut att vara ledaren.
-Japp. Alex. Du?
-Kalle. Svarade han.
-Sa ru' hänga med oss?
-Sure. Svarade jag och följde med dom ut.
7 maj, 2013 19:42
|
|
Borttagen
|
Efter en stund kom Emma och Alicia ut ur kapprummet och jag och Anne berättade för dem. Visst de hade fått ledsna blickar men de gick över snabbt. Vi gick upp på berget och satte oss där.
Jag tog upp min mobil och började skicka sms till min bror. Jag kände fingrar dra igenom mitt hår och vände på huvudet. Det var Emma som hade börjat kamma det.
''Jag får väl?'' Frågade hon. Jag nickade och började skicka sms till Alicia... även om hon satt bredvid mig.
7 maj, 2013 20:11
|
|
Borttagen
|
Jag följde med dom populära och blev efter ett tag med i gänget. Jag visste hur man gjorde. Dom gick fram och började trycka några yngre och jag hängde på. Jag ville egentligen inte. Tror jag. För det kändes inte bra...
Jag skjöt undan tanken och fortsatte som jag alltid har gjort.
7 maj, 2013 20:32
|
|
Borttagen
|
Jag stirrade ner mot dem. Att få den nya killen att börja mobba gör allt bara värre. Men jag orkade inte bry mig. om jag la mig i skulle dem säkert slå ihjäl mig också...
7 maj, 2013 20:42
|
|
Borttagen
|
Förlåt för att jag inte har skrivit men hade inget internet på typ hela sommaren osv.
Förlåt!!!!!! 
--------------------
Jag var kvar med de "coola" hela rasten.
2 nov, 2013 09:50
|
Du får inte svara på den här tråden.