Tom?
Forum > Harry Potter > Tom?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av NyTo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av NyTo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Föredrar Riddle, inte Dolder. Hatar att folk skriver det Ja det är drygt. Jag föredrar att säga horcrux (stav?) istället för horokruxer (stav) Du föredrar det men vet inte hur det stavas? Haha Jag vet det var ganska länge sedan jag lästa dem ... javisst! Mejdå Brabra!
11 apr, 2013 14:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen