Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chriszy
Elev |
Luna, Tonks eller Malfoy
I solemnly swear that I am up to no good. 21 mar, 2011 21:52 |
|
Black
Elev |
Antingen Luna, eller Bella, som du sa. Det är roligare att göra en mer, annorlunda karaktär, då man verkligen kan leva sig in i rollen ^^
22 mar, 2011 10:49 |
|
TheOneHeEverFeared
Elev |
skulle vilja spela ron eller typ neville
until the very end. 22 mar, 2011 11:34 |
|
Rowena
Elev |
Haha, Neville CX
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 23 mar, 2011 18:38 |
|
Borttagen
|
Jag skulle lätt vilja spela Luna. Hon är precis som jag, drömmande och lite tokig men fett cool
23 mar, 2011 21:23 |
|
Rowena
Elev |
Haha CX
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 25 mar, 2011 13:57 |
|
Katla
Elev |
Hermione, Bellatrix, Rose, Vem som helst! Vara med i en HPfilm vill man ju!
♏︎ 25 mar, 2011 17:10 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: Hermione, Bellatrix, Rose, Vem som helst! Vara med i en HPfilm vill man ju! precis ![]()
25 mar, 2011 17:35 |
|
Beata
Elev |
25 mar, 2011 17:39 |
|
Borttagen
|
Tonks, Luna eller Mrs Lestrange ;D
26 mar, 2011 00:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen