Fan art
Forum > Harry Potter > Fan art
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Piggelin: Jag kan inte sluta se mig mätt på sånt här http://www.youtube.com/watch?v=uThHRm0tAGI Jag blir så himla glad när jag ser olika former av Harry potter fandomen. Allt från musik, humor,konst allt! åå,den kramen på exakt 2,52 minuter påminner exakt om den kramen som jag och Luna01 hade i sommras,vi var arga på varandra och sen skrev hon en super fin dikt som jag fortfarande har kvar och sen tänkte jag,och när vi kramades kändes verkligen vänskapen i hjärtat,i will always love you Melvis/Luna01 5 okt, 2012 16:33 |
|
kakan42
Elev |
I ♥ it.....
5 okt, 2012 16:35 |
|
missy moon
Elev |
5 okt, 2012 18:17 |
|
Tamburlaine
Elev |
5 okt, 2012 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen