|
Borttagen
|
Va?! Var det med?? Jag har inte härmat!(??) Jag kom på det själv. Eller skrev efter fairy tale, fast ur Hermiones perspektiv.
Var det prick samma text???
19 mar, 2013 16:19
|
|
Borttagen
|
Jag läste lite ur den och hittade inget 
19 mar, 2013 16:20
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen:
Va?! Var det med?? Jag har inte härmat!(??) Jag kom på det själv. Eller skrev efter fairy tale, fast ur Hermiones perspektiv.
Var det prick samma text???
Nja, nästan! Men det var Dracos perpsktiv!
19 mar, 2013 16:23
|
|
Borttagen
|
Jag har INTE härmat , jag har lärt mig att man nte ska göra det 
19 mar, 2013 16:24
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen:
Va?! Var det med?? Jag har inte härmat!(??) Jag kom på det själv. Eller skrev efter fairy tale, fast ur Hermiones perspektiv.
Var det prick samma text???
Nja, nästan! Men det var Dracos perpsktiv!
Är du säker på att det inte var det som fairy tale skrev??
19 mar, 2013 16:25
|
|
Borttagen
|
19 mar, 2013 16:25
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen:
Va?! Var det med?? Jag har inte härmat!(??) Jag kom på det själv. Eller skrev efter fairy tale, fast ur Hermiones perspektiv.
Var det prick samma text???
Nja, nästan! Men det var Dracos perpsktiv!
Är du säker på att det inte var det som fairy tale skrev??
Oj, f*n! Tog fel, det var hon som hade skrivit! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!
19 mar, 2013 16:26
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skyller ni på mig nu? hallå?
19 mar, 2013 16:27
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skyller ni på mig nu? hallå?
Nej!!! Jag skyller inte på dig. (?)
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen:
Va?! Var det med?? Jag har inte härmat!(??) Jag kom på det själv. Eller skrev efter fairy tale, fast ur Hermiones perspektiv.
Var det prick samma text???
Nja, nästan! Men det var Dracos perpsktiv!
Är du säker på att det inte var det som fairy tale skrev??
Oj, f*n! Tog fel, det var hon som hade skrivit! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!
Tänkte väll....
Gör inget!
19 mar, 2013 16:29
|
|
Borttagen
|
19 mar, 2013 16:32
|
Du får inte svara på den här tråden.