Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

MEN VAAA?

Forum > Harry Potter > MEN VAAA?

1 2 3 4
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


fattade först efter tredje läsningen

22 mar, 2011 16:04

Rowena
Elev

Avatar


Jag har inte fatta och jag är liksom på 5e omgången ._.

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

23 mar, 2011 18:39

linus.r
Elev

Avatar


Wesley

5 okt, 2012 12:06

kajus.s
Elev

Avatar


Wesley

We ar never Ever getting back together!

5 okt, 2012 14:05

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av linus.r:
Wesley
Skrivet av kajus.s:
Wesley
vi båda ska sluta spamma NU

5 okt, 2012 14:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av leumas:
eh, Jag tror det var typ såhär
Spoiler:
Tryck här för att visa! att Harry besegrade Draco i Malfoys herrgård och blir rätt ägare till staven. Och det där med Voldemort, han kan väl fortfarande trolla med fläderstaven, men den funkar inte så bra som den ska.


Stämmer precis

5 okt, 2012 18:16

Hermione :D
Elev

Avatar


Voldemort kan ju fortfarande göra magi med fläderstaven även om den inte är hans, men den är inte så kraftfull för honom som den är för den riktiga ägaren

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.freegifs.de%2Fglitter-text%2Fholdz002%2Fz500a72456bdf7.gif

6 okt, 2012 15:04

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > MEN VAAA?

Du får inte svara på den här tråden.