PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
[Ska Percy & CO vara på lägret?]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 mar, 2013 16:26 |
|
Borttagen
|
(Spelar ingen roll haha
26 mar, 2013 16:36 |
|
amanda1104
Elev |
[Dom kan vara där]
Kerion kommer galloperande. "Är ni okej?" Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 mar, 2013 16:38 |
|
Borttagen
|
(Okajj)
"Jadå. Bara lite skakade", säger Meia och pressar fram ett leende. 26 mar, 2013 16:44 |
|
amanda1104
Elev |
Aily nickar för att visa att hon är okej.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 mar, 2013 08:22 |
|
Borttagen
|
"Vad ska vi göra?" frågar Meia sin vän.
27 mar, 2013 16:59 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag tänkte gå till Hermes stuga och hälsa på våra stugkamrater" säger Aily och sätter fart mot stugorna.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 mar, 2013 08:02 |
|
Borttagen
|
"Åh, jag följer med", ler Meia och följer efter.
28 mar, 2013 09:56 |
|
amanda1104
Elev |
"Vem tror du är din far?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 mar, 2013 10:07 |
|
Borttagen
|
"jag har ingen aning", suckar Meia. "Du, då?"
28 mar, 2013 10:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen