I en förändrad värld (Roll för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I en förändrad värld (Roll för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Ester hör skotten, men hon är inte dum nog att springa mot dem, utan bort från dem. De kommer få dit människor, kanske, eller så kommer det komma fler soldater. Hon är död om hon går dit. Det är solklart. Så hon kastar sig upp för den väldigt slippriga och knastriga utsmyckade fasaden för att ta sig uppåt. Hon måste upp, hon måste se vad som är säkert. Det låter enklare än vad det är. Hon har redan allt hon behöver, vatten och mat. Hon har till och med en sovsäck. Ester måste bara ta sig ut ur staden, den här staden. Då skulle de sluta leta, det är så enkelt. Foten halkar.
"Ah!" Skriker hon till och när hon faktiskt förstår att hon inte faller ned mot marken i samma stund som hon skriker så tar hon bara tag hårdare och häver sig upp, tar tag i nästa. Hon måste upp. . .
19 feb, 2013 20:54 |
|
5_lollipop_5
Elev |
19 feb, 2013 20:56 |
|
hermione gragner
Elev |
(( Förlåt att jag har så jäkla mycket stavfel men jag går från tåget med en mobbe i handen och rollar går lite sådär ))
19 feb, 2013 21:00 |
|
Shapiro
Elev |
Skrivet av hermione gragner: (( Förlåt att jag har så jäkla mycket stavfel men jag går från tåget med en mobbe i handen och rollar går lite sådär )) ((Jag rollar typ alltid på mobil så jag vet hur det är)) Four score and seven years ago... 19 feb, 2013 21:05 |
|
Vildvittra
Elev |
( Eh.......12 xD 5_lollipop_5 härligt att du vill vara med
Stella finner ett hus, eller ja det som är kvar av det. Det hade nog varit gulmålat en gång i tiden men det var nu sotigt och nerbränt på sina ställen. Hon ser sig om, skulle hon ta sig in där så skulle hon gå över trädgården, helt synlig för var och en som ville se henne. Hon står tryckt mot den grå cementväggen, till det som troligtvis vart ett flervåningshus och höjer blicken, var det ett bättre alternativ att ta sig in där? Nej, hon hade ingen aning för hon var inte van vid detta, att inte ha några över sig som bestämde hennes minsta steg, de som straffade och slog om man inte jobbade ordentligt, nej nu var hon på sin egen hand. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 feb, 2013 21:05 |
|
Majis
Elev |
Tittut! Vad är detta? xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 feb, 2013 21:08 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 feb, 2013 21:10 |
|
AlexZz
Elev |
19 feb, 2013 21:11 |
|
Majis
Elev |
Öhm....... vad handlar det om? xD (ha! Jag pallar inte att läsa på första sidan!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 feb, 2013 21:14 |
|
5_lollipop_5
Elev |
Mall
Namn: Fanny Kön: Tjej Ålder: 13 Utseende: Rött kort hår, gröna ögon, fräknar. Rätt så kort för sin ålder. Kläder: Rödrosa huvtröja, blåa jeans, ljusrosa t-shirt och svarta converses. Vapen/Packning: En kniv i ett bälte runt midjan. Kommer från: (Kommer från huvudstaden, fångstlägren, eller levt i flykt bland ruinerna.) : Fångstläger Rollare: 5_lollipop_5 Iancorn <3
19 feb, 2013 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen