Nya bokomslag
Forum > Harry Potter > Nya bokomslag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Marsvinsälskaren!
Elev |
Den var fin!
Jag har läst HP 1 och på omslaget på den var det den vises sten(eller en stor rubin). 22 feb, 2013 15:24 |
|
lily, luna
Elev |
25 feb, 2013 15:40 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag vet inte. Hahaha det är såklart kul att man kan göra nya omslag på böcker men det är inget som intresserar mig.
Jag har växt upp med original-barnomslagen så dessa ligger väldigt varm om hjärtat nu. Inte minst efter att man har köat till böcker och verkligen "skapat sig ett band" till ett specifikt omslag på en bok. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 feb, 2013 15:53 |
|
NyTo
Elev |
25 feb, 2013 15:57 |
|
themarauder
Lärare |
Så fint!! Hade dock velat ha mindre "text" på titeln. Det hade varit finare att ge mer plats åt illustrationen. Och så måste jag ärligt säga att jag inte är ett jättestort fan av HP-typsnittet. Det passar till filmerna, men inte till böckerna!
=) - just like themarauder 25 feb, 2013 23:05 |
|
Dimytes
Elev |
Riktigt tjusigt tycker jag
The Elderwand may be the strongest wand, but a true witch or wizard only needs their own strength to exceed 26 feb, 2013 15:02 |
|
Borttagen
|
Spännande omslag.
*Märker hur stor Hagrid är i jämförelse med Harry* Hehe 27 feb, 2013 13:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen