Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nya bokomslag

Forum > Harry Potter > Nya bokomslag

1 2 3 4
Användare Inlägg
Marsvinsälskaren!
Elev

Avatar


Den var fin!
Jag har läst HP 1 och på omslaget på den var det den vises sten(eller en stor rubin).

22 feb, 2013 15:24

lily, luna
Elev

Avatar


fint, men de svenska är fortfarande bäst

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

25 feb, 2013 15:40

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag vet inte. Hahaha det är såklart kul att man kan göra nya omslag på böcker men det är inget som intresserar mig.

Jag har växt upp med original-barnomslagen så dessa ligger väldigt varm om hjärtat nu. Inte minst efter att man har köat till böcker och verkligen "skapat sig ett band" till ett specifikt omslag på en bok.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

25 feb, 2013 15:53

NyTo
Elev

Avatar


åh, vad fin!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_loz545NGbS1qm9c5vo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyfvxyov21rnyy21o1_500.gif

25 feb, 2013 15:57

themarauder
Lärare

Avatar


Så fint!! Hade dock velat ha mindre "text" på titeln. Det hade varit finare att ge mer plats åt illustrationen. Och så måste jag ärligt säga att jag inte är ett jättestort fan av HP-typsnittet. Det passar till filmerna, men inte till böckerna!

=) - just like themarauder

25 feb, 2013 23:05

Dimytes
Elev

Avatar


Riktigt tjusigt tycker jag

The Elderwand may be the strongest wand, but a true witch or wizard only needs their own strength to exceed

26 feb, 2013 15:02

Borttagen

Avatar


Spännande omslag.
*Märker hur stor Hagrid är i jämförelse med Harry*
Hehe

27 feb, 2013 13:13

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Nya bokomslag

Du får inte svara på den här tråden.