|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej, skriver
Jag kan inte göra något innan mamman skriver något 
17 feb, 2013 10:13
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, skriver
Jag kan inte göra något innan mamman skriver något
Hon har inte skrivit på jättelänge 
17 feb, 2013 10:14
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, skriver
Jag kan inte göra något innan mamman skriver något
Hon har inte skrivit på jättelänge
Det kanske behövs en ny mamma?
17 feb, 2013 10:15
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, skriver
Jag kan inte göra något innan mamman skriver något
Hon har inte skrivit på jättelänge
Det kanske behövs en ny mamma?
Ohja. Ska jag sparka ut den gamla och byta ut henne? Eller räcker det med att mejla x)
17 feb, 2013 10:21
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, skriver
Jag kan inte göra något innan mamman skriver något
Hon har inte skrivit på jättelänge
Det kanske behövs en ny mamma?
Ohja. Ska jag sparka ut den gamla och byta ut henne? Eller räcker det med att mejla x)
Jag mejlade henne och frågade om hon kunde skriva igår  Välj du.
17 feb, 2013 10:22
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, skriver
Jag kan inte göra något innan mamman skriver något
Hon har inte skrivit på jättelänge
Det kanske behövs en ny mamma?
Ohja. Ska jag sparka ut den gamla och byta ut henne? Eller räcker det med att mejla x)
Jag mejlade henne och frågade om hon kunde skriva igår  Välj du.
Mejlar henne en gång. Om hon dizzar så byter jag ut henne
17 feb, 2013 10:25
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, skriver
Jag kan inte göra något innan mamman skriver något
Hon har inte skrivit på jättelänge
Det kanske behövs en ny mamma?
Ohja. Ska jag sparka ut den gamla och byta ut henne? Eller räcker det med att mejla x)
Jag mejlade henne och frågade om hon kunde skriva igår  Välj du.
Mejlar henne en gång. Om hon dizzar så byter jag ut henne
Jag vill skriva  Helix tycker tat vi kanske ska göra ett nytt rs.
17 feb, 2013 10:25
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, skriver
Jag kan inte göra något innan mamman skriver något
Hon har inte skrivit på jättelänge
Det kanske behövs en ny mamma?
Ohja. Ska jag sparka ut den gamla och byta ut henne? Eller räcker det med att mejla x)
Jag mejlade henne och frågade om hon kunde skriva igår  Välj du.
Mejlar henne en gång. Om hon dizzar så byter jag ut henne
Jag vill skriva  Helix tycker tat vi kanske ska göra ett nytt rs.
Okej, men ska äta nu. Du eller Helix kanske kan göra en ny, fast behåll en roll till mig då 
17 feb, 2013 10:29
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, skriver
Jag kan inte göra något innan mamman skriver något
Hon har inte skrivit på jättelänge
Det kanske behövs en ny mamma?
Ohja. Ska jag sparka ut den gamla och byta ut henne? Eller räcker det med att mejla x)
Jag mejlade henne och frågade om hon kunde skriva igår  Välj du.
Mejlar henne en gång. Om hon dizzar så byter jag ut henne
Jag vill skriva  Helix tycker tat vi kanske ska göra ett nytt rs.
Okej, men ska äta nu. Du eller Helix kanske kan göra en ny, fast behåll en roll till mig då
Okej ;P Jag kan kopiera vad du skrev i första inlägget.
17 feb, 2013 10:30
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, skriver
Jag kan inte göra något innan mamman skriver något
Hon har inte skrivit på jättelänge
Det kanske behövs en ny mamma?
Ohja. Ska jag sparka ut den gamla och byta ut henne? Eller räcker det med att mejla x)
Jag mejlade henne och frågade om hon kunde skriva igår  Välj du.
Mejlar henne en gång. Om hon dizzar så byter jag ut henne
Jag vill skriva  Helix tycker tat vi kanske ska göra ett nytt rs.
Okej, men ska äta nu. Du eller Helix kanske kan göra en ny, fast behåll en roll till mig då
Okej ;P Jag kan kopiera vad du skrev i första inlägget.
ok, bra
BRB, ska äta nu
17 feb, 2013 10:31
|
Du får inte svara på den här tråden.