Efter kriget, Efter allt.
Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
14 feb, 2013 08:39 |
|
luna, lily
Elev |
molly evans har du öppnat min dvärg
och så ska jag inte spamma på den här tråden så hoppas skolan slutar snart för dig. är jätte leddsen i dag skulle vi ha slöjd i skolan men jag är för sjuk men nästa vecka har jag sportlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
14 feb, 2013 08:53 |
|
Borttagen
|
Awesome!
14 feb, 2013 13:40 |
|
luna, lily
Elev |
14 feb, 2013 14:34 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Superbra kapitel!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 14 feb, 2013 15:19 |
|
Lillan Potter
Elev |
Kappitel 3 "Nya vänner"
(Nadjas perspektiv) Jag vaknade av att jag hörde prat. Jag tittade på klockan och såg att den var 10.00, jag har missat den nya insorteringen! Alla elevhem skulle byta namn, varför missade jag det!? Hade Gryffindor blivit Klowendore? Hoppas det! Jag måste träffa Tom! tänkte jag. Jag gick upp ur sängen och såg att det inte var tomt i sovsalen, den var FYLLD! "Eh... Ursäkta... Men gick ni i Gryffindor förut?" sa jag. "Ja... Men nu går vi i Klowendore! Du då?" -Jag har alltid gått i Klowendore, liksom jag blev insorterad i det... - Okej! Så du måste vara... - Nadja Drive, avbröt jag dem. - Ja juste! Det var Nadja Drive! - Har ni sett Tom? - Vilken Tom? - Tom Drive - Ja, han är i sällskaps rummet... och föressten varför vill du veta det? - HAN ÄR MIN BROR! Skrek jag ilsket och sprang ner i sällskaps rummet. ------------------------------------------------------------------------ Mer? 16 feb, 2013 10:13
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-16 kl. 10:15
|
|
Borttagen
|
Meeeeer!!!!! Bra!!!
16 feb, 2013 10:15 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Meeeeer!!!!! Bra!!! TACK! KOMMER NOG MER EFTER TRE KOMMENTARER TILL! 16 feb, 2013 10:16 |
|
luna, lily
Elev |
16 feb, 2013 10:18 |
|
Borttagen
|
Alla!! Kommentera!!!! Jag vill höra!!
16 feb, 2013 10:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen