Vem gillar Emmas nya frisyr?
Forum > Harry Potter > Vem gillar Emmas nya frisyr?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lunas_claw
Elev |
Assnyggt, fast nu har hon ju fått lite längre....
"Mistletoe," said Luna dreamily, pointing at a large clump of white berries placed almost over Harry's head. He jumped out from under it. "Good thinking," said Luna seriously. "It's often infested with nargles."- Luna lovegood<3 12 feb, 2013 21:44 |
|
Zmaragd
Elev |
Jag tycker att Emma passar i allt. Hon är så vacker, oavsett frisyr. Dock tycker jag att det var jättesnyggt med det korta, jag klippte mig också kort strax efter
Men jag gillar också den page-liknande frisyren hon har nu, det klär henne väldigt bra. Men som sagt, hon passar i allt ![]()
13 feb, 2013 10:01 |
|
Filifjonkan
Elev |
Jag tycker att hon är fin i kort hår men finare i sitt Hermione hår.
evak forever. 14 feb, 2013 20:49 |
|
potter_fan
Elev |
Jag tyckerbäst om hennes förra frisyr och fattar inte varför hon skulle behöva ta bort det.
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 14 feb, 2013 22:56 |
|
Mintygirl89
Elev |
Skrivet av potter_fan: Jag tyckerbäst om hennes förra frisyr och fattar inte varför hon skulle behöva ta bort det. Nja, hon behövde inte ta bort det långa håret. Hon valde det själv. Som jag skrev tidigare, blev hon väl lite trött på frisyren honm hade haft i tio år och då ville hon prova nåt nytt. Läs gärna Tårar från himlen :D <3
15 feb, 2013 07:50 |
|
Borttagen
|
Jag tyckte inte riktigt om hennes korta hår. Hon var snyggare i långt.
15 feb, 2013 08:12 |
|
Elma00
Elev |
Jag tyckte att hon var jättefin! Älskar tjejeer med kort hår.
Och jag känner hur skönt det norde vara att äntligen få klippa sig kort efter att ha fått lov att ha så jättelänge.
16 feb, 2013 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyWeasley1: Tyckte att hon skulle ha behållit sin "Hermione" frisyr. Det tycker jag också... 16 feb, 2013 16:25 |
|
Borttagen
|
16 feb, 2013 17:05 |
|
Borttagen
|
16 feb, 2013 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen