Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?
Forum > Harry Potter > Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: YAY Skrivet av Borttagen: Jag fick det. Det fick jag också 14 feb, 2013 21:43 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yay Skrivet av lunalovegood!!: Skrivet av Borttagen: Taack så mycket! Då ses vi där hoppas jag! Jag fick det. Men du ska inte vara orolig om det inte kommit fast du fyllt år. De skickar ut det i början på sommaren för alla, det spelar ingen roll när du fyller år. Håller tummarna för dig! Tyvärr gör vi inte det, jag gick ut för några år sedan. Men min lillebror går kvar, han är i Ravenclaw, hoppas du träffar honom 14 feb, 2013 21:46 |
|
Borttagen
|
14 feb, 2013 21:49 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mmm.. Nu ska vi till Hogwarts och busa lite! 14 feb, 2013 21:52 |
|
JonatanDiggory
Elev |
Jag fick ett brev, fast det var från mina storasystrar. Måste ha köpt det någonstans.
Airbus 15 feb, 2013 15:32 |
|
Borttagen
|
IS THIS REAL!? HAR NI VERKLIGEN FÅTT DET?!
15 feb, 2013 15:39 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
Nej... tyvärr
Utman mej gärna på duell! 15 feb, 2013 16:09 |
|
Borttagen
|
var det svaret på min fråga? :O
15 feb, 2013 16:15 |
|
Marsvinsälskaren!
Elev |
Vad för brev pratar ni om???
15 feb, 2013 17:19 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Marsvinsälskaren!: Hogwartsbrevet Vad för brev pratar ni om??? 15 feb, 2013 17:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen