Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?

Forum > Harry Potter > Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag fick det.


Skrivet av viktor:
Jag fick det


Det fick jag också
YAY

14 feb, 2013 21:43

lunalovegood!!
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lunalovegood!!:
Skrivet av Borttagen:
Jag fick det.
Men du ska inte vara orolig om det inte kommit fast du fyllt år. De skickar ut det i början på sommaren för alla, det spelar ingen roll när du fyller år.
Håller tummarna för dig!
Taack så mycket! Då ses vi där hoppas jag!


Tyvärr gör vi inte det, jag gick ut för några år sedan. Men min lillebror går kvar, han är i Ravenclaw, hoppas du träffar honom
Yay

14 feb, 2013 21:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag fick det.


Skrivet av viktor:
Jag fick det


Det fick jag också
YAY


Nu ska vi till Hogwarts och busa lite!

14 feb, 2013 21:49

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag fick det.


Skrivet av viktor:
Jag fick det


Det fick jag också
YAY


Nu ska vi till Hogwarts och busa lite!
Mmm..

14 feb, 2013 21:52

JonatanDiggory
Elev

Avatar


Jag fick ett brev, fast det var från mina storasystrar. Måste ha köpt det någonstans.

Airbus

15 feb, 2013 15:32

Borttagen

Avatar


IS THIS REAL!? HAR NI VERKLIGEN FÅTT DET?!

15 feb, 2013 15:39

Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


Nej... tyvärr

Utman mej gärna på duell!

15 feb, 2013 16:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Alva Mcgonagall:
Nej... tyvärr
var det svaret på min fråga? :O

15 feb, 2013 16:15

Marsvinsälskaren!
Elev

Avatar


Vad för brev pratar ni om???

15 feb, 2013 17:19

lunalovegood!!
Elev

Avatar


Skrivet av Marsvinsälskaren!:
Vad för brev pratar ni om???
Hogwartsbrevet

15 feb, 2013 17:22

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?

Du får inte svara på den här tråden.