Smeltings VS Hogwarts
Forum > Fanfiction > Smeltings VS Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily, luna
Elev |
16 feb, 2013 22:29 |
|
Lillan Potter
Elev |
Mera!
17 feb, 2013 09:15 |
|
Siriusis
Elev |
*halft död*
Hai 5 mar, 2013 13:18 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skriv mer!
5 mar, 2013 14:58 |
|
Siriusis
Elev |
Harry kollade på Madam Hooch som hon var galen, hon var inte den ända för hela Gryffindorlaget kollade på henne, dem hade knappt fått någon tid att träna
"Och jag litar på att ni tränar ordentligt" svarade hon senare, dem gick in till stora salen och Harry satt sig vid Gryffindorbordet med Ron och Hermione "Så hur var mugglarna när det gällde med Quidditch?" frågade Hermione "Hmm..okej antar jag" svarade Ron, Harry och Hermione log lite och kollade på Dudley "Där är din kusin Harry." sa Hermione diskret, Harry försökte göra sig så liten som möjligt för han orkade inte med Dudley just nu, Ron började skratta åt Harrys ansikte när Hermione berättade, efter en liten stund så glodde Harry på han "Hahaha---det--är.....bara det att din min var prislös---hahaha-h-" men han avbröts av att Harry slog han på baksidan av hans huvud, plötsligt flög en uggla in och lämnade ett meddlande till Ron och Harry, det stod "Va på planen efter sista lektionen, måste träna Quidditch.", för en gångs skull så suckade Harry när det gällde Quidditch. --- Srry för kort Hai 5 mar, 2013 15:23 |
|
Lillan Potter
Elev |
Bra!
Kan du mera…? 5 mar, 2013 15:25 |
|
Siriusis
Elev |
Harry och Ron skyndande sig till Quidditchplanen med sina kvastar och ombytta, laget var redan där och det var rätt sent.
"Bra, eftersom det är för mörkt för själva träningen så ska vi prata hur vi ska göra, eftersom jag har fått fram att det är Slytherin vi ska möta - och dem har redan börjat träna och de brukar köra fultspel" sa Angelina (//By the way, har inget emot Slytherin Efter träningen så gick Ron och Harry tillbaka till Hermione i Gryffindors uppehållsrum "Hej, hur gick träningen." "Fruktansvärt" sa Harry och Ron samtidigt "Oi...varför?" frågade hon "Vi har fått veta att vi ska möta Slytherin och dem har redan börjat träna, och det var för sent för att faktist träna, så vi fick bara prata taktik." ---- orkar inte skriva just nu, *suck*..har influensa... Hai 5 mar, 2013 15:38 |
|
Lillan Potter
Elev |
Synd* medlidsam*
5 mar, 2013 16:02 |
|
Borttagen
|
Awesome!! Krya på dig!
5 mar, 2013 16:07 |
|
lily, luna
Elev |
5 mar, 2013 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen