Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat mellan Queen boo och mig

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig

1 2 3 4 5 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Oj... Stackars dig.

Hej!

3 feb, 2013 12:04

Queen Boo
Elev

Avatar


...näää... egentligen inte. de tyckte inte om mig

jag är jättecoolig älska mig plz

3 feb, 2013 12:07

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Jaha... Är du glad över det? Att dom är döda altså?

Hej!

3 feb, 2013 12:09

Queen Boo
Elev

Avatar


asså glad kan man väl inte säga att jag är men jag är inte ledsen heller. de retade upp draken och försökte döda den, så den hade rätt att döda dom tycke jag

jag är jättecoolig älska mig plz

3 feb, 2013 12:10

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Jasså? Gillar du drakar?

Hej!

3 feb, 2013 12:24

Queen Boo
Elev

Avatar


jaaa... jag vill faktist ha en egen.

jag är jättecoolig älska mig plz

3 feb, 2013 12:32

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Jaa... Jag också...

Hej!

3 feb, 2013 16:39

Queen Boo
Elev

Avatar


Vill du?

jag är jättecoolig älska mig plz

3 feb, 2013 16:47

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Ja...

Hej!

3 feb, 2013 16:48

Queen Boo
Elev

Avatar


alla tycker att drakar är elaka ju. jag ska rymma, om jag inte redan har sagt det. och försöka hitta min syster. och en drake.

jag är jättecoolig älska mig plz

3 feb, 2013 16:48

1 2 3 4 5 ... 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig

Du får inte svara på den här tråden.