Privat mellan Queen boo och mig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Oj... Stackars dig.
Hej! 3 feb, 2013 12:04 |
|
Queen Boo
Elev |
...näää... egentligen inte. de tyckte inte om mig
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 12:07 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jaha... Är du glad över det? Att dom är döda altså?
Hej! 3 feb, 2013 12:09 |
|
Queen Boo
Elev |
asså glad kan man väl inte säga att jag är men jag är inte ledsen heller. de retade upp draken och försökte döda den, så den hade rätt att döda dom tycke jag
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 12:10 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jasså? Gillar du drakar?
Hej! 3 feb, 2013 12:24 |
|
Queen Boo
Elev |
jaaa... jag vill faktist ha en egen.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 12:32 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jaa... Jag också...
Hej! 3 feb, 2013 16:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Vill du?
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:47 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Ja...
Hej! 3 feb, 2013 16:48 |
|
Queen Boo
Elev |
alla tycker att drakar är elaka ju. jag ska rymma, om jag inte redan har sagt det. och försöka hitta min syster. och en drake.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen