Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] What I forgot to say

Forum > Fanfiction > What I forgot to say

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ron Hippe:
Jag menar jag stört grinar varför måste du skriva så bra? Soffan kommer svämma över av tårar jag menar det...Ja är också faktiskt ledsen super ledsen!! Jag menar det!!

Tack Eller... ja, tack

Skrivet av lily, luna:
Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram

Tack så otroligt mycket!

27 jan, 2013 21:05

lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av Ron Hippe:
Skrivet av lily, luna:
Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram
Men varför är du alltid NÄRA tårar medans jagbörjar stört gråta?
Skrivet av Ron Hippe:
Skrivet av lily, luna:
Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram
Men varför är du alltid NÄRA tårar medans jag börjar stört gråta?
Skrivet av Ron Hippe:
Skrivet av lily, luna:
Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram
Men varför är du alltid NÄRA tårar medans jag börjar stört gråta?
ingen aning!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

27 jan, 2013 21:06

Ron Hippe
Elev

Avatar


Skrivet av lily, luna:
Skrivet av Ron Hippe:
Skrivet av lily, luna:
Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram
Men varför är du alltid NÄRA tårar medans jagbörjar stört gråta?
Skrivet av Ron Hippe:
Skrivet av lily, luna:
Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram
Men varför är du alltid NÄRA tårar medans jag börjar stört gråta?
Skrivet av Ron Hippe:
Skrivet av lily, luna:
Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram
Men varför är du alltid NÄRA tårar medans jag börjar stört gråta?
ingen aning!

Kanske för jag ÄLSKAR alla weasleys?(det här menades inte bokstavligt)!!

27 jan, 2013 21:09

lily, luna
Elev

Avatar


Kanske det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

27 jan, 2013 21:10

Borttagen

Avatar


Jättebra det är bra att du delar upp det i stycken så man inte tappar bort var man var någonstans fortsätt med det. Jag tycker du har talang att kuna bli författare och du är super på att få denna histora att gå en rakt i hjärtat!

27 jan, 2013 23:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jättebra det är bra att du delar upp det i stycken så man inte tappar bort var man var någonstans fortsätt med det. Jag tycker du har talang att kuna bli författare och du är super på att få denna histora att gå en rakt i hjärtat!

Tack Det är riktigt roligt att höra att du tycker om det

28 jan, 2013 06:41

YoshiFriend <3
Elev

Avatar


Jättebra skrivit! Men mot, stavas bara med ett t

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff

28 jan, 2013 16:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av YoshiFriend <3:
Jättebra skrivit! Men mot, stavas bara med ett t

'Tack har rättat igen det

28 jan, 2013 16:52

lily, luna
Elev

Avatar


När kommer nästa kapitel?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

28 jan, 2013 16:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av lily, luna:
När kommer nästa kapitel?

Har läxa just nu, men har planerat nästa kapitel

28 jan, 2013 17:07

1 2 3 4 5 6

Forum > Fanfiction > What I forgot to say

Du får inte svara på den här tråden.