What I forgot to say
Forum > Fanfiction > What I forgot to say
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ron Hippe: Jag menar jag stört grinar varför måste du skriva så bra? Soffan kommer svämma över av tårar jag menar det...Ja är också faktiskt ledsen super ledsen!! Jag menar det!! Tack Skrivet av lily, luna: Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram Tack så otroligt mycket! 27 jan, 2013 21:05 |
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av lily, luna: Men varför är du alltid NÄRA tårar medans jagbörjar stört gråta? Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av lily, luna: Men varför är du alltid NÄRA tårar medans jag börjar stört gråta? Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram Skrivet av Ron Hippe: ingen aning!Skrivet av lily, luna: Men varför är du alltid NÄRA tårar medans jag börjar stört gråta? Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram
27 jan, 2013 21:06 |
|
Ron Hippe
Elev |
Skrivet av lily, luna: Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av lily, luna: Men varför är du alltid NÄRA tårar medans jagbörjar stört gråta? Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av lily, luna: Men varför är du alltid NÄRA tårar medans jag börjar stört gråta? Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram Skrivet av Ron Hippe: ingen aning! Skrivet av lily, luna: Men varför är du alltid NÄRA tårar medans jag börjar stört gråta? Underbart kapitel jag måste bara berömma din skicklighet på att beskriva det kändes verkligen som om jag var i rummet med de! Så himla sorligt men verkligt! Än en gång var jag nära tårar. Du skriver otroligt bra! Kram Kanske för jag ÄLSKAR alla weasleys?(det här menades inte bokstavligt)!! 27 jan, 2013 21:09 |
|
lily, luna
Elev |
27 jan, 2013 21:10 |
|
Borttagen
|
Jättebra det är bra att du delar upp det i stycken så man inte tappar bort var man var någonstans fortsätt med det. Jag tycker du har talang att kuna bli författare och du är super på att få denna histora att gå en rakt i hjärtat!
27 jan, 2013 23:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jättebra det är bra att du delar upp det i stycken så man inte tappar bort var man var någonstans fortsätt med det. Jag tycker du har talang att kuna bli författare och du är super på att få denna histora att gå en rakt i hjärtat! Tack 28 jan, 2013 06:41 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Jättebra skrivit! Men mot, stavas bara med ett t
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 28 jan, 2013 16:13 |
|
Borttagen
|
'Tack 28 jan, 2013 16:52 |
|
lily, luna
Elev |
28 jan, 2013 16:56 |
|
Borttagen
|
28 jan, 2013 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen