internationella Harry potter dagen
Forum > Harry Potter > internationella Harry potter dagen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella/Ron
Elev |
Jag har haft gryffindor tröja, gryffindor halsduk och Salazar Slytherins medaljong på mig hela dagen, jag och mina kompisar har sett sista Harry Potter filmen och sprungit runt med våra trollstavar och lekt striden på hogwarts på rastarna och efter skolan.
Vad fånigt det måste se ut men jaja, är man Potterhead så är man qqqaqqNah 2 maj, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
Hurra! Visste det inte förrens ikväll, men ändå!
2 maj, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
Jag firar den nu med att lyssna på musik såg på dödsrelikerna part 2 tidigare idag.
2 maj, 2013 20:27 |
|
The Daily Prophet
Elev |
Skrivet av Ella/Ron: Jag har haft gryffindor tröja, gryffindor halsduk och Salazar Slytherins medaljong på mig hela dagen, jag och mina kompisar har sett sista Harry Potter filmen och sprungit runt med våra trollstavar och lekt striden på hogwarts på rastarna och efter skolan. Vad fånigt det måste se ut men jaja, är man Potterhead så är man Vad avundsjuk jag är på dig nu! Har inget av det du har och mina vänner tycker inte om HP. Gjorde inget kul idag, var sjuk och mådde illa.
2 maj, 2013 20:29 |
|
Verro_Luna
Elev |
Älskar den här tråden! Och den här dagen!
Just ♥ it Kan inte rå för det liksom... Hela min dag har varit... Fantastisk !! Typ mest tack vare Sannaaa
2 maj, 2013 20:43 |
|
Ginny00
Elev |
Jag skrev Always och tecknet för dödsrelikerna på min handled, hihi!
2 maj, 2013 21:05 |
|
Zendaya
Elev |
omv nej visste inte det omvomvomv
2 maj, 2013 21:13 |
|
LauraTree
Elev |
Ska läsa 2 maj-biten nu! ♥
2 maj, 2013 21:14 |
|
Isse99
Elev |
F*n!! Jag missade det.
skriver ord som mord i handen 6 maj, 2013 17:06 |
|
Pigilinis
Elev |
NEEEEEEEEEJ MISSADE DEN!!!
Måste skriva in det nånstans så jag inte glömmer nästa år!!! ( lite långt fram men ändå) 6 maj, 2013 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen