Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

internationella Harry potter dagen

Forum > Harry Potter > internationella Harry potter dagen

1 2 3 4
Användare Inlägg
Ella/Ron
Elev

Avatar


Jag har haft gryffindor tröja, gryffindor halsduk och Salazar Slytherins medaljong på mig hela dagen, jag och mina kompisar har sett sista Harry Potter filmen och sprungit runt med våra trollstavar och lekt striden på hogwarts på rastarna och efter skolan.
Vad fånigt det måste se ut men jaja, är man Potterhead så är man

qqqaqqNah

2 maj, 2013 20:04

Borttagen

Avatar


Hurra! Visste det inte förrens ikväll, men ändå!

2 maj, 2013 20:21

Borttagen

Avatar


Jag firar den nu med att lyssna på musik såg på dödsrelikerna part 2 tidigare idag.

2 maj, 2013 20:27

The Daily Prophet
Elev

Avatar


Skrivet av Ella/Ron:
Jag har haft gryffindor tröja, gryffindor halsduk och Salazar Slytherins medaljong på mig hela dagen, jag och mina kompisar har sett sista Harry Potter filmen och sprungit runt med våra trollstavar och lekt striden på hogwarts på rastarna och efter skolan.
Vad fånigt det måste se ut men jaja, är man Potterhead så är man

Vad avundsjuk jag är på dig nu! Har inget av det du har och mina vänner tycker inte om HP. Gjorde inget kul idag, var sjuk och mådde illa.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fsvl7if.jpg

2 maj, 2013 20:29

Verro_Luna
Elev

Avatar


Älskar den här tråden! Och den här dagen!
Just ♥ it
Kan inte rå för det liksom...
Hela min dag har varit... Fantastisk !!
Typ mest tack vare Sannaaa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg-9gag-lol.9cache.com%2Fphoto%2FavZovBX_460sa_v1.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata1.whicdn.com%2Fimages%2F152322238%2Flarge.gif

2 maj, 2013 20:43

Ginny00
Elev

Avatar


Jag skrev Always och tecknet för dödsrelikerna på min handled, hihi!

2 maj, 2013 21:05

Zendaya
Elev

Avatar


omv nej visste inte det omvomvomv

2 maj, 2013 21:13

LauraTree
Elev

Avatar


Ska läsa 2 maj-biten nu! ♥

2 maj, 2013 21:14

Isse99
Elev

Avatar


F*n!! Jag missade det.

skriver ord som mord i handen

6 maj, 2013 17:06

Pigilinis
Elev

Avatar


NEEEEEEEEEJ MISSADE DEN!!!
Måste skriva in det nånstans så jag inte glömmer nästa år!!! ( lite långt fram men ändå)

6 maj, 2013 17:27

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > internationella Harry potter dagen

Du får inte svara på den här tråden.