Voldemort = Hitler?
Forum > Harry Potter > Voldemort = Hitler?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rowena
Elev |
Skrivet av soratanaka: @Rowena; Jag mår ju inte heller fint av förintelsen, men du går in på sidospår. Vi jämför inte Voldemorts synder med Hitlers, utan Voldemort som person med Hitler som person. Om du mår dåligt så kan du göra som jag brukar göra av sådana trådar; inte läsa dem. Lägg av. Du ska fan inte alltid ha rätt. Det är det jobbiga med dig, det går inte att diskutera eller säga sin egen åsikt! Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 10 mar, 2011 18:48 |
|
jan
Elev |
Skrivet av soratanaka: Grindelwald går ju också att jämföra med Hitler och Stalin. Ja det går dom dog på samma år 1945 Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
10 mar, 2011 18:49 |
|
soratanaka
Elev |
@Rowena; Sen när skulle jag alltid ha rätt? Det är väl bara att du argumenterar varför man inte ska göra jämföra karaktärer med varandra. Eller inte hänga i tråden, om du mår dåligt av den. Har aldrig sagt att jag har rätt och du har fel.
@jan; Menade inte riktigt så dock. Grindelwald och Stalin ville ha mycket makt, etc. Är osäker på om Grindelwald "slaktade" alla opposerande dock? "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 mar, 2011 19:04 |
|
Rowena
Elev |
Du uppför dig alltid som det. Du ska ALLTID argumentera emot.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 10 mar, 2011 19:09 |
|
soratanaka
Elev |
@Rowena; Men ska jag alltid nicka och säga okej? Man får argumentera med varandra och man får diskutera. Jag ber om ursäkt ifall du fått fel syn på vad jag skriver. Jag menar inget illa, jag gillar bara att skapa diskussioner om saker som intresserar mig.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 mar, 2011 19:13 |
|
Borttagen
|
Ni måste inte bråka och du sorantanka det är lite jobbigt det kan jag hålla med om så du Rowena du är absollut inte ensam om du trodde det
10 mar, 2011 19:16 |
|
jan
Elev |
Skrivet av soratanaka: @Rowena; Sen när skulle jag alltid ha rätt? Det är väl bara att du argumenterar varför man inte ska göra jämföra karaktärer med varandra. Eller inte hänga i tråden, om du mår dåligt av den. Har aldrig sagt att jag har rätt och du har fel. @jan; Menade inte riktigt så dock. Grindelwald och Stalin ville ha mycket makt, etc. Är osäker på om Grindelwald "slaktade" alla opposerande dock? Jo okej då vet jag Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
10 mar, 2011 19:40 |
|
Borttagen
|
jAN KAN JAG FÅ MEJLA EN SAK TILL DIG?
10 mar, 2011 19:41 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Borttagen: jAN KAN JAG FÅ MEJLA EN SAK TILL DIG? Ja okej vist men det hör inte hemma här Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
10 mar, 2011 19:45 |
|
Borttagen
|
kan jag det bra
10 mar, 2011 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen