Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Stridsbesvärjelser eller vanliga? ;D

Forum > Harry Potter > Stridsbesvärjelser eller vanliga? ;D

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Stridsbesvärjelserna, som Lamslå t.ex

24 aug, 2012 16:42

MystiqueRed
Elev

Avatar


Jag säger Accio för jag är rätt lat... om jag behärskade den skulle jag aldrig behöva röra på mig igen...

24 aug, 2012 16:46

Vare-kun
Elev

Avatar


Lumos och reparo
Usefulness to the MAX

"It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living." -Terry Pratchett

24 aug, 2012 16:50

Pryda
Elev

Avatar


Lumos och Accio skulle vara riktigt trevliga att ha tillgång till.

“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.”

24 aug, 2012 16:52

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Stridsbesvärjelser eller vanliga? ;D

Du får inte svara på den här tråden.