Stridsbesvärjelser eller vanliga? ;D
Forum > Harry Potter > Stridsbesvärjelser eller vanliga? ;D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Stridsbesvärjelserna, som Lamslå t.ex
24 aug, 2012 16:42 |
|
MystiqueRed
Elev |
Jag säger Accio för jag är rätt lat... om jag behärskade den skulle jag aldrig behöva röra på mig igen...
24 aug, 2012 16:46 |
|
Vare-kun
Elev |
Lumos och reparo
Usefulness to the MAX "It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living." -Terry Pratchett 24 aug, 2012 16:50 |
|
Pryda
Elev |
Lumos och Accio skulle vara riktigt trevliga att ha tillgång till.
“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 24 aug, 2012 16:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen