HP tatuering
Forum > Harry Potter > HP tatuering
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Bara
|TÅGET| - - - - - - |Hog^warts| Haha, förlåt, jag har sämst humor. . . "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 mar, 2011 20:20 |
|
Borttagen
|
om jag skulle tatuera in något skulle jag vilja göra det på miami ink. blir snyggast så..
7 mar, 2011 20:25 |
|
hermione_33
Elev |
Lite coolt! Måste erkänna! Skulle vilja ha en liten trollstav vid tummen eller en hatt, en uggla vore cool!
"Can you dance like a Hippogriff?" 7 mar, 2011 20:27 |
|
Chriszy
Elev |
hahahaha. nu fick jag en bild framför mig med en människa som har hogwartsexpressen på magen, hagrid (som plockar förstaårseleverna) på höften och sen slottet på hela ryggen :'D I solemnly swear that I am up to no good. 7 mar, 2011 20:27 |
|
soratanaka
Elev |
Jag skulle vilja bli tatuerad av Kat Von D, heheh. Särskilt om Nikki Sixx är i närheten. /drools
@Chriszy; Haha, jag tänkte mest ett tåg på ena höftbenet och räls mot andra där ett slottet är. Fast tåget går ju till Hogsmeade Station men ah well. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 mar, 2011 20:31 |
|
Chriszy
Elev |
I solemnly swear that I am up to no good. 7 mar, 2011 20:34 |
|
Mataki
Elev |
hagrid på höften xD
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 7 mar, 2011 21:04 |
|
soratanaka
Elev |
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 mar, 2011 21:05 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag vill tatuera in "I must not tell lies" på handen
Så skulle jag vilja ha dödsrelikernas märke, typ på fotleden, är snyggt med tatueringar där ^^
7 mar, 2011 21:13 |
|
soratanaka
Elev |
@Ginnyy; Jag skulle inte tatuera fotleden. Eftersom huden har en tendens att förnyas oftare där, så nöts faktiskt tatueringen ut. Jämför med en långsammare process än vad det skulle vara med en tatuering under foten. :-)
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 mar, 2011 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen