Finska böckerna
Forum > Harry Potter > Finska böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tror nog att det är tecknarens sätt att rita människor. Om man tänker efter tecknar han ju faktiskt jättebra, bara att på ett lite annorlunda sätt.
13 jan, 2013 13:02 |
|
MissWentz
Elev |
Varför är det en kaktus människa på femman? :o
Nejmen, de tyska är inte heller de vackraste... Fast de är liksom fula och snygga samtidigt? ![]() Jag gillar att de skriver Joanne på de Tyska. ^^ ![]()
13 jan, 2013 13:41 |
|
Borttagen
|
Håller helt med så HIMLA stora näsor, tycker Alvaro Tapias bilder är snyggare.
13 jan, 2013 13:45 |
|
Borttagen
|
Egentligen suger alla omslag förutom de danska och de svenska. De svenska är förstås bäst dock.
13 jan, 2013 14:59 |
|
NyTo
Elev |
Ellociraptor: hahahahaha, höll på att skratta ihjäl mig när jag läste vad du sa!!!
Sorry till de som tycker om dem, det här var förstås bara min åsikt, eftersom jag har en ganska strikt åsikt om hur Harry ska se ut! hermonii: Varför ljuger du så grovt?
18 jan, 2013 13:44 |
|
hermonii
Elev |
Skrivet av NyTo: Ellociraptor: hahahahaha, höll på att skratta ihjäl mig när jag läste vad du sa!!! Sorry till de som tycker om dem, det här var förstås bara min åsikt, eftersom jag har en ganska strikt åsikt om hur Harry ska se ut! hermonii: Varför ljuger du så grovt? Oj vad grovt jag ljög Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 18 jan, 2013 19:10 |
|
Shaunee
Elev |
Jag såg några böcker när jag var i Finland förut (förlåt till de som gillar dem) men jag fick typ värsta hjärtattacken och dog! xD
18 jan, 2013 19:14 |
|
Iyo
Elev |
18 jan, 2013 19:22 |
|
Miss Chang
Elev |
Har verkligen inget övers för de finska omslagen, och dessutom har de ändrat på jättemånga namn i böckerna och förfinskat dem! Hogwarts är t.ex. Tylypahka ^^
Where words fail music speaks. 20 jan, 2013 11:11 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Miss Chang: Har verkligen inget övers för de finska omslagen, och dessutom har de ändrat på jättemånga namn i böckerna och förfinskat dem! Hogwarts är t.ex. Tylypahka ^^ Aaa, jag vet, det är dumt.
20 jan, 2013 12:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen